Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm.. Sikker på du ikke stilte spissinga når du gjorde det?

For jeg hadde hjulstillingsapparat på bilen mens jeg justerte, og når jeg justerte på spissingen bak, la gjerne hjulet seg litt inn oppe, men spissinga ble hvertfall feil..

Skrevet

Det blei ille rått! Har du bakstilling fra M5 kanskje? Kanskje den i tilfelle er noen millimeter breiere. Bare et forslag.. :wink: Ellers tipper jeg du må bytte ut hylla di med ei større ei nå. For detta blir en brutal "pokal-hunter"... :applause:

Skrevet
Stakk jo ikke så langt ut ?

Valse max må ikke du finne på, ser så unaturlig ut å ha hjulbuen rett ut i stedet for den knekken som er originalt.

Men å valse inn inner kanten + litt av hjubuen skal jo gå uten at det blir noe subbing og sånn.

Valsa hjulbuene mine og fikk sjukt mye plass uten å valse "MAX".

Ser ikke så veldig håpløst ut alikevel, som først antatt. Skal legge ut noen bilder.

Har veldig lyst å beholde den orginale "knekken" i hjulbuen, men det viktigeste er at hjula går på :wink:

Skrevet
merkelige greier. :-k trodde det var bedre plass på E39.

men om det skulle vise seg å ikke gå, kan jeg jo være en grei kar og tilby deg et bytte mot min schmidt med litt høyere ET. 8)

dog en liten tomme for små i diameter og litt lite hull i senter, men det går vel greit? ;)

Så kjekk du er, fristende tilbud. Må tenke litt på det :lol:

Skrevet
Hmm, snodig at det ikke skulle gå.

Har 9,5" breie på min med ET15, pluss 15mm spacer. Altså ET0.

Har måtta halvert bredden på falsen som går inn i buen, men det går uten valsing.

Etter mine beregninger skal dine stikke 2,5mm lengre ut enn mine, men det burde jo gå.. :?

Camber hjelper ikke å forandre på E39, for en legger ikke inn camberen oppe, men hjulet kommer lengre ut nede i steden, så blir helst verre klaring av dette.. Dette testa jeg på min før jeg skar vekk falsen..

Skar du vekk falsen?? :shock: Er ikke det litt fy fy? Men lager bra plass då :D

Får ta en titt på bilen din neste gang jeg er i Hgsd, den ser veldig bra ut!

Skrevet
Det blei ille rått! Har du bakstilling fra M5 kanskje? Kanskje den i tilfelle er noen millimeter breiere. Bare et forslag.. :wink: Ellers tipper jeg du må bytte ut hylla di med ei større ei nå. For detta blir en brutal "pokal-hunter"... :applause:

Alt fra M5 ja, mulig det har noe å si ja,hmm.. Godt poeng :D

Skrevet

Mulig jeg skal ta en tur til Ålesund og få bilen valsen hos valsespesialisten, siden det er ingen på vestlandet som er flinke til og valse :?

Men ser ikke ut som det er så mye som må valses, ca 2 cm. Det bør vel gå?

v3iocn1oe2fo3livozr8.jpg

rthnfz1zvu1b9mlmpt83.jpg

6y1a8dn6qxrk3b495ucf.jpg

c3cvmldijdxsh8bwpe6k.jpg

Skrevet

håhå.. rimelig rått det siste bildet der!

ja ta deg en tur oppover, så får jeg beskuet skuta di. valsespesialisten som valset den siste m3'n min også.. får det vel til han.

Skrevet
Hmm, snodig at det ikke skulle gå.

Har 9,5" breie på min med ET15, pluss 15mm spacer. Altså ET0.

Har måtta halvert bredden på falsen som går inn i buen, men det går uten valsing.

Etter mine beregninger skal dine stikke 2,5mm lengre ut enn mine, men det burde jo gå.. :?

Camber hjelper ikke å forandre på E39, for en legger ikke inn camberen oppe, men hjulet kommer lengre ut nede i steden, så blir helst verre klaring av dette.. Dette testa jeg på min før jeg skar vekk falsen..

Skar du vekk falsen?? :shock: Er ikke det litt fy fy? Men lager bra plass då :D

Får ta en titt på bilen din neste gang jeg er i Hgsd, den ser veldig bra ut!

Skar ikke hele vekk, bare halve ca. Er vel punktsveist på midten, så skar ikke vekk så mye at skjermen mista holdet sitt. :)

Ble jo veldig liten klaring hos deg der ja. Men du hendelse så kult.. 8)

Jepp, må jo se på din og, du får skrike ut når du skal nedover. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...