BMWPower Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Skrevet Juni 22, 2010 Det der ble jo bare über! Blir moro og se hvordan den sitter etter litt kosing (les, muligens voldtekt?) i buene og mere senk Tror ikke jeg trenger voldta den, trenger litt mindre valsing enn først antatt Er litt spennt på hvor lav jeg kan få den etter på ja.
BMWPower Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Skrevet Juni 22, 2010 Takker for positive tilbakemeldinger, ble også veldig fornøyd med felgene selv Om den er Norges fineste E39 er vel å ta litt hardt i, men den kommer seg såfall Ser ut som det blir tur til Ålesund på lørdag for å valse litt. Eller dvs. litt øst for Ålesund, der valsespesialisten holder til. hallo? da blir du jo med på treff, åndalsnes - trollstigen Mja, godt mulig jeg kan få med meg det Hva tid er det?
anders87 Skrevet Juni 22, 2010 Skrevet Juni 22, 2010 Tror ikke jeg trenger voldta den, trenger litt mindre valsing enn først antatt Er litt spennt på hvor lav jeg kan få den etter på ja. Hehe, men det er jo bra! Greit og ha igjen noen linjer av orginal buene også. Gleder meg til nye bilder av vals og senk
BMWPower Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Skrevet Juni 22, 2010 http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=9&t=151908 Du, det var ikke feil Skal jeg absolut prøve få med meg, skal jo bli kanon bra vær.
Kristian Skrevet Juni 23, 2010 Skrevet Juni 23, 2010 håper jeg får tid selv.. :S kræsjer jo alltid med så mye annet!
LasseEllingsen Skrevet Juli 2, 2010 Skrevet Juli 2, 2010 Hallaisn du! Hvor får man kjøpt trakter i fronten for kjøling av bremsene? Har du forresten fått tak i slanger til de? Hvordan monterte du de? Nå er bilen senket forresten. Jeg og en venn fikset det selv. Du kan jo sjekke resultatet på siden min?!
Tomcandersen Skrevet Juli 2, 2010 Skrevet Juli 2, 2010 Hallaisn du! Hvor får man kjøpt trakter i fronten for kjøling av bremsene? Har du forresten fått tak i slanger til de? Hvordan monterte du de?Nå er bilen senket forresten. Jeg og en venn fikset det selv. Du kan jo sjekke resultatet på siden min?! Hey, du finner det på ebay.. søk på: BMW E39 M5 FRONT BUMPER GRILL
Eng1 Skrevet Juli 3, 2010 Skrevet Juli 3, 2010 Ble jo helt perverst med de felgene. Bilen er utrolig pen og gratulerer. Må bare høre, hva er dimmen på felgene? Og hvor bestilte du dem? Hørte for noen år tilbake litt rundt på hvem som kunne ta inn work. Var rett og slett vanskelig å finne.
BMWPower Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Skrevet Juli 5, 2010 Hallaisn du! Hvor får man kjøpt trakter i fronten for kjøling av bremsene? Har du forresten fått tak i slanger til de? Hvordan monterte du de?Nå er bilen senket forresten. Jeg og en venn fikset det selv. Du kan jo sjekke resultatet på siden min?! Heisann. De traktene få kjøpt her:http://www.activeautowerke.com/viewproduct.aspx?id=Product33. Men jeg fikk en kompis til å dreie dem i en CNC maskin, med kon. De ble meget bra! Du kan også få tak i noen kopier på ebay o.l, men mange av dem ser ikke så bra ut. Vær litt ops på det Monterte dem selv med hullbor og sterk sicaflex. Bilen din såg veldig bra ut nå, akuratt rett høyde. NICE!
BMWPower Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Skrevet Juli 5, 2010 Ble jo helt perverst med de felgene. Bilen er utrolig pen og gratulerer.Må bare høre, hva er dimmen på felgene? Og hvor bestilte du dem? Hørte for noen år tilbake litt rundt på hvem som kunne ta inn work. Var rett og slett vanskelig å finne. Veldig fornøyd med felgene selv også De er 9 & 10,5 x 19. Bestillte via Bjørnstad bil. Var ikke noe problem, bare lang ventetid
winchester Skrevet Juli 5, 2010 Skrevet Juli 5, 2010 Ble jo helt perverst med de felgene. Bilen er utrolig pen og gratulerer.Må bare høre, hva er dimmen på felgene? Og hvor bestilte du dem? Hørte for noen år tilbake litt rundt på hvem som kunne ta inn work. Var rett og slett vanskelig å finne. Veldig fornøyd med felgene selv også De er 9 & 10,5 x 19. Bestillte via Bjørnstad bil. Var ikke noe problem, bare lang ventetid Fete felger på en ellers nydelig bil! Har aldri likt E39, men dette forandret meningen min fra negativ til super-positiv!
BMWPower Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Skrevet Juli 6, 2010 Bra at det faller i smak hos andre enn kun meg,hehe
moeN2k Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 Nydelig E39 ! Savner bare bildene av bilen i STOR oppløsning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå