Snusfenrik Skrevet April 19, 2010 Skrevet April 19, 2010 Så deg når jeg drev og styrte på med bilen min i depo'en på eikås i dag... ser enda bedre ut IRL enn på bilder den bilen din strøøøkent...
BMWPower Skrevet April 19, 2010 Forfatter Skrevet April 19, 2010 Tror jeg så deg i åsane i 11tiden i går Kan det stemme? Mja, er ikke umulig det
BMWPower Skrevet April 19, 2010 Forfatter Skrevet April 19, 2010 Så deg når jeg drev og styrte på med bilen min i depo'en på eikås i dag... ser enda bedre ut IRL enn på bilder den bilen din strøøøkent... Måtte en tur ut å se om det var noe liv. Bruker du bilen din på banen der ute?
Snusfenrik Skrevet April 19, 2010 Skrevet April 19, 2010 Måtte en tur ut å se om det var noe liv. Bruker du bilen din på banen der ute? Husker ikke helt når du var der, men var vel mot slutten tror jeg.. vi ga oss i 1630 tiden med kjøringen. Var jo teknisk fra 1100 og kjøring fra 1200 så.. skulle hevet deg med du og, hadde vært artig å se det beistet ditt på bane Er på banekjøring fra tid til annen, men det var første gang jeg var på eikås, ever hehe.. Ligger bilder og video fra søndag på siste side i tråden om min bil Litt liten bane, men morro da
BMWPower Skrevet April 19, 2010 Forfatter Skrevet April 19, 2010 Vet ikke helt om jeg våger meg ut på Eikås etter uhellet jeg hadde med M5`n sist år,hehe.. For liten bane til og drifte med 5 serie Ellers har jeg fått andre felger på som jeg skal ha til de jeg har bestillt kommer i Mai. Montert carbon lippe og xenon i grøftelys. Her er det en liten jente som gledet seg til og være med på tur i pappa sin bil. Hun syns det var veldig kult og ha på seg hørselvern når hu skulle sitte på Noe som er et must før de ekstra pottene blir montert, blir helt i hodet av å kjøre for mye med bilen som den er nå...
Kristian Skrevet April 19, 2010 Skrevet April 19, 2010 sinnsykt pent! hvilke bilpleie produkter er det du bruker? må få ut film nå da!! vil se 2.girs piruetter!
Ellingsen B. Skrevet April 19, 2010 Skrevet April 19, 2010 Nydelig. Syns "Hartge" felgene kler E39 perfekt!
Julianv Skrevet April 19, 2010 Skrevet April 19, 2010 Sto du utenfor arenum i går? Så en prikk lik bil med et lite ESS merke i høyre bakvindu MEGET pen bil! Måtte stoppe og sikle i et par minutter
Thunegutt Skrevet April 19, 2010 Skrevet April 19, 2010 Sinnsykt fine bilder Fine felger dette ja. Er samme som står på 316i til dama mi hehe
BMWPower Skrevet April 20, 2010 Forfatter Skrevet April 20, 2010 sinnsykt pent! hvilke bilpleie produkter er det du bruker? må få ut film nå da!! vil se 2.girs piruetter! Bruker Meguiar's sine produkter, men har ikke polert denne enda. Skal gjøre det snart. Godt mulig det blir en film, men ikke enda
BMWPower Skrevet April 20, 2010 Forfatter Skrevet April 20, 2010 Nydelig. Syns "Hartge" felgene kler E39 perfekt! Jeg o liker disse felgene, de får gjøre "jobben" til Work felgene kommer. Da kan jeg bruke "Hartge" felgene på touringen
BMWPower Skrevet April 20, 2010 Forfatter Skrevet April 20, 2010 Sto du utenfor arenum i går? Så en prikk lik bil med et lite ESS merke i høyre bakvindu MEGET pen bil! Måtte stoppe og sikle i et par minutter Det var nok min ja Takk for det...
BMWPower Skrevet April 20, 2010 Forfatter Skrevet April 20, 2010 Sinnsykt fine bilder Fine felger dette ja. Er samme som står på 316i til dama mi hehe Du vet jo jeg alltid har sitt opp til dama di
SSM Skrevet April 20, 2010 Skrevet April 20, 2010 Sinnsykt fine bilder Fine felger dette ja. Er samme som står på 316i til dama mi hehe Du vet jo jeg alltid har sitt opp til dama di Siden hun holder ut med Thune så er det vel noe å se opp til heeeeeeeeeh! Bilen kom seg med de felgene, men kan du ikke legge opp et bilde av motorrommet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå