BMWPower Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Skrevet Februar 8, 2010 Gratulerer med en herlig/heftig E39!Lemans fargen og de individual interiøret passer jo helt perfekt. Har du noen motorbilder da? Det burde jeg selvsagt ha tatt Skal fikse Men en slik skrukompressor ser veldig anonym ut...
BMWPower Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Skrevet Februar 8, 2010 Gratulerer så mye med ny grom bil Torbjørn !V8 med kompressor er aldri feil Men det mangler bilder av muskelbunten under panseret Edit: Henger meg på Jon, hvordan går den i forhold til e34 M5'n ? Er rekkesekser fra 530`n M54 B30 Kan ikke sammenlignes med M5`n, helt annen bil og kjøre. M5`n var veldig lat på lavt turtall og du måtte opp i 4-4,5t på turtallet før det skjedde noe. Her er det gassrespons med en gang du rører gassen. Veldig bra respons på lavt turtall og fullt ladetrykk på 3t. Jevnt og bra trykk over hele registeret, ikke som en turbo motor med overdimensjonert turbo. Tror den blir veldig kjekk å kjøre på bane
BMWPower Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Skrevet Februar 8, 2010 gratulere med ny og grom BMW torbjørn denne var jo skikkelig lekker! hvordan går denne iforhold til m5en?behold interiøret, jeg syntes det så veldig lekkert ut, og om du er i tvil på det så tror jeg du vil like det mer og mer jo mer tid du får brukt bak rattet på den. satser du på noe av di store ccn treffene med denne? hadde vert morro og fått sett den irl. nok en gang.. gratulere Skal på begge BMW treffene på Rudskogen og Våler, muligens ett gatebiltreff også (juli). Kommer du/dere? Planlegger også tur til Nürburgring i Juli.
The StigMeister Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 Gratulerer med ny groom børse Interiøret syns jeg passet som et skudd
BMWPower Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Skrevet Februar 8, 2010 Flott bil ja! ingen tvil om det. kunne godt tenkt meg E39 selv. men 450hk med 3l og kompressor? må jo lade ihvertfal 1 - 1,2 bar? har du noe specs på maskinen? Den lader 0,95 bar. Toppen er portet. CP stempler 9.0:1 Shrick kammer. M3 S50 B30 grenrør og katter. Alle lagrer og pakninger i motor er nytt. Spec TS3 kitt (fra ESS): ESS TS3 Også lagt til på side 1 nå...
BMWPower Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Skrevet Februar 8, 2010 Gratulerer med ny groom børse Interiøret syns jeg passet som et skudd Takker for positive tilbake mld.er..
S.Hafsmo Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 såpass ja.. da kan jeg tenke meg til at det er en livlig jævel å kjøre. kjenner jeg er en smule misunnelig.
SSM Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 Har nok bra feste på både 1. og 2. gir med denne. VT570 E39M5en jeg kjørte hadde fulllt feste på 2. gir og bare å vidt den spant på 1. med 275 bakdekk Så de sitter godt de E39ene tror jeg ja. Men men, tviler på jeg kommer til å se rompa på denne så mye i sommer Kanskje på Autobahn viss det blir Tysklandstur på oss! hehehe
BMWPower Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Skrevet Februar 8, 2010 Må komma litt ner på jordå te oss andre, e ikkje sikkert du kjøre fra gud og en vær mann pga du har fått 321hk i den gamle E30`n din Har litt å sei på kjørestilen o Frøken Larsen Nei da, du tar meg sikker på banen/rundetid, men på gata og på drag?? Not a chance Du skal få studere den bakfra i det jeg passeret deg på vei til Rudskogen thomascr reagerte på dette 1
///Naitsirk Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 Gromt!! Gleder meg til å få på presse selv
Just-turbodiesel Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 rå vogn dette, BMW med pustehjelp er jo helt topp
Olelink Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 Gratulerer så mye med ny grom bil Torbjørn !V8 med kompressor er aldri feil Men det mangler bilder av muskelbunten under panseret Edit: Henger meg på Jon, hvordan går den i forhold til e34 M5'n ? Er rekkesekser fra 530`n M54 B30 Kan ikke sammenlignes med M5`n, helt annen bil og kjøre. M5`n var veldig lat på lavt turtall og du måtte opp i 4-4,5t på turtallet før det skjedde noe. Her er det gassrespons med en gang du rører gassen. Veldig bra respons på lavt turtall og fullt ladetrykk på 3t. Jevnt og bra trykk over hele registeret, ikke som en turbo motor med overdimensjonert turbo. Tror den blir veldig kjekk å kjøre på bane Så meg blind på modellbetegnelsen. Men da skjønner jeg det er en hissig sekser Gleder meg uansett til å se den i aksjon. Hadde tenkt meg ( Jon også såvidt jeg vet) på Våler ja. Rudskogen faller på samme dato som ett treff her oppe så tror ikke jeg/vi kommer dit.
Ellingsen B. Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 Grattis med ny bil. Denne så skikkelig grom ut! Likte fargevalget på både eksteriør og interiør. ESS leverer sakene sine og tipper denne går godt..
///Naitsirk Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 Kjøpt i Trondheim forresten ? Solgte M5-diffen min til en kar oppi der som bygde e39 med akkurat samme specs...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå