Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takker for gode tilbakemeldinger :D

Deilig e39 :)

Har du de Hartge felgene som sto på før work felgene ? Om du har dem er de til salgs :D?

De har familiebilen min arvet :wink:

yhhm5oster307oloukr7.jpg

Skrevet
Dette er ikke annet enn nydelig. Sykt gjennomført med alle riktige oppgraderinger. Får jeg spørre hvor du kjøpte luftinntakene i fronten?

Takker. De har en kompis av meg laget med CNC maskin :wink:

De ble veldig bra, kanon bra finish.

owolgjtcd9cjy0va2a2h.jpg

Skrevet

Update fra helgen på Gatebil MotorExpo i Bergen var en 2 plass i show & shine, fotoshot med gatebil magazine og en helvetes hangover :lol: (Les: a-ha konsert & gatebil party)

Men alt i alt en veldig bra helg :D Skal legge ut noen bilder når jeg får overført til dataen.

Idag er det fotoshot med Performance BMW Magazine fra England, tror det blir litt show.. :D

Skrevet

Gratulerer med pris ja!

Gøy å få bilen i Gatebil og BMW Magazine da! når kommer BMW Magazine ut? skal innom UK en tur i midten av September, hadde vært gøy å fått med seg et eksemplar. ;)

Skrevet

Han kommer sikkert ikke i bladet før i Januar eller februar, jeg skal i desember bladet som kommer en gang i november. De ligger 3mnd forran med skrivingen og slikt sa de :)

Jeg har en film på telefonen når han legger litt røyk for Gatebil bladet, men vet ikke om han vil ha den på nett siden skiltet og han viser på filmen :P

Skrevet
Update fra helgen på Gatebil MotorExpo i Bergen var en 2 plass i show & shine, fotoshot med gatebil magazine og en helvetes hangover :lol: (Les: a-ha konsert & gatebil party)

Men alt i alt en veldig bra helg :D Skal legge ut noen bilder når jeg får overført til dataen.

Idag er det fotoshot med Performance BMW Magazine fra England, tror det blir litt show.. :D[/quote

Gratulera med nye pokaler :) PR kongen :P

Skrevet
Gratulerer med pris ja!

Gøy å få bilen i Gatebil og BMW Magazine da! når kommer BMW Magazine ut? skal innom UK en tur i midten av September, hadde vært gøy å fått med seg et eksemplar. ;)

Thanks.. Som Bjørn W sier, det blir nok ikke før begynnelsen av 2011. Han har jo klart å snike seg inn før meg :wink: De selger jo dette bladet i Norge også :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...