BMWPower Skrevet August 30, 2010 Forfatter Skrevet August 30, 2010 Takker for gode tilbakemeldinger Deilig e39 Har du de Hartge felgene som sto på før work felgene ? Om du har dem er de til salgs ? De har familiebilen min arvet
BMWPower Skrevet August 30, 2010 Forfatter Skrevet August 30, 2010 Dette er ikke annet enn nydelig. Sykt gjennomført med alle riktige oppgraderinger. Får jeg spørre hvor du kjøpte luftinntakene i fronten? Takker. De har en kompis av meg laget med CNC maskin De ble veldig bra, kanon bra finish.
BMWPower Skrevet August 30, 2010 Forfatter Skrevet August 30, 2010 Update fra helgen på Gatebil MotorExpo i Bergen var en 2 plass i show & shine, fotoshot med gatebil magazine og en helvetes hangover (Les: a-ha konsert & gatebil party) Men alt i alt en veldig bra helg Skal legge ut noen bilder når jeg får overført til dataen. Idag er det fotoshot med Performance BMW Magazine fra England, tror det blir litt show..
Kristian Skrevet August 30, 2010 Skrevet August 30, 2010 venter fortsatt på film av skuta gratulere med pris!
S.Hafsmo Skrevet August 31, 2010 Skrevet August 31, 2010 Gratulerer med pris ja! Gøy å få bilen i Gatebil og BMW Magazine da! når kommer BMW Magazine ut? skal innom UK en tur i midten av September, hadde vært gøy å fått med seg et eksemplar.
SSM Skrevet August 31, 2010 Skrevet August 31, 2010 Han kommer sikkert ikke i bladet før i Januar eller februar, jeg skal i desember bladet som kommer en gang i november. De ligger 3mnd forran med skrivingen og slikt sa de Jeg har en film på telefonen når han legger litt røyk for Gatebil bladet, men vet ikke om han vil ha den på nett siden skiltet og han viser på filmen
SSM Skrevet August 31, 2010 Skrevet August 31, 2010 Selfølgelig.... Min bil, camilla sin bil og en random audi står attmed der
Thunegutt Skrevet September 1, 2010 Skrevet September 1, 2010 Update fra helgen på Gatebil MotorExpo i Bergen var en 2 plass i show & shine, fotoshot med gatebil magazine og en helvetes hangover (Les: a-ha konsert & gatebil party)Men alt i alt en veldig bra helg Skal legge ut noen bilder når jeg får overført til dataen. Idag er det fotoshot med Performance BMW Magazine fra England, tror det blir litt show.. [/quote Gratulera med nye pokaler PR kongen
BMWPower Skrevet September 2, 2010 Forfatter Skrevet September 2, 2010 Gratulerer med pris ja! Gøy å få bilen i Gatebil og BMW Magazine da! når kommer BMW Magazine ut? skal innom UK en tur i midten av September, hadde vært gøy å fått med seg et eksemplar. Thanks.. Som Bjørn W sier, det blir nok ikke før begynnelsen av 2011. Han har jo klart å snike seg inn før meg De selger jo dette bladet i Norge også
BMWPower Skrevet September 2, 2010 Forfatter Skrevet September 2, 2010 Gratulera med nye pokaler PR kongen Takk.. Hva tid er du hjemme? Sater vi på Våler eller Rudskogen i September?
BMWPower Skrevet September 2, 2010 Forfatter Skrevet September 2, 2010 På tide med noen flere bilder. Fra Gatebil MotorExpo i helgen som var: Go jentå mi Fotoshot med Camilla fra Gatebil:
Ellingsen B. Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 Feite bilder og vel fortjent at du fikk pokalplass!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå