BMWPower Skrevet Desember 22, 2010 Forfatter Skrevet Desember 22, 2010 det er bare å sende litt penger hit altså! virker som om du har lomma full grattis med ny fin bimmer Hvor mye vil du ha? Går alltid litt penger når man har bil som hobby Takk...
BMWPower Skrevet Desember 22, 2010 Forfatter Skrevet Desember 22, 2010 Må si 5-serien din er gjennomført! Nydelig bil. Gratulerer med knallfin vinterbil og! Kommer til å følge med her. Takk for det. Er ikke så mange oppgraderinger jeg har planlagt for 5`eren da jeg er veldig fornøyd med den nå. Men litt blir det jo alltid
BMWPower Skrevet Desember 22, 2010 Forfatter Skrevet Desember 22, 2010 Flotte biler, men hva skjer med at alle kule bilene holder til i Haugesund, ingen gromme bimmere igjen i Bergen for tiden Pen vinterbil du fikk deg óg! Nå bor jo jeg og bilene mine i Bergen da Selv om jeg kommer fra Haugesund....
sveisy Skrevet Desember 22, 2010 Skrevet Desember 22, 2010 nydlig bil du har! kunne du lurt ut noen bilder om du har? fra da du kappa og ordna til i hjulbrønnen for og få plass til eksosen.
sv90 Skrevet Desember 22, 2010 Skrevet Desember 22, 2010 Du bor vel ikke rett ved nhh i ytresandviken vel ? Mener jeg har sett bilen din med huset i krysset der.
BMWPower Skrevet Desember 23, 2010 Forfatter Skrevet Desember 23, 2010 nydlig bil du har! kunne du lurt ut noen bilder om du har? fra da du kappa og ordna til i hjulbrønnen for og få plass til eksosen. Slike ting overlater jeg til folk som har peiling, ellers blir det aldri bra nok Så dette ble utført på Fana karroseri i Bergen, veldig fornøyd med jobben der. Eneste bildet jeg fant i farten, kan se om jeg får tatt noen bedre og av hjulbrønnen.
BMWPower Skrevet Desember 23, 2010 Forfatter Skrevet Desember 23, 2010 Du bor vel ikke rett ved nhh i ytresandviken vel ? Mener jeg har sett bilen din med huset i krysset der. Bor ikke der nei, holder hus litt mer sør i byn
sveisy Skrevet Desember 23, 2010 Skrevet Desember 23, 2010 ok! nydlig blei det værtfall:) men takk uansett:)
Simen! Skrevet Januar 7, 2011 Skrevet Januar 7, 2011 Må si du har en spesielt god evne til å få bilene dine til å se(bli) perfekte ut, da tenker jeg på denne å spesielt M5`n du hadde Lykke til videre!
BMWPower Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Skrevet Januar 9, 2011 Jo takk for det, godt at noen har samme smak
BMWPower Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Skrevet Januar 9, 2011 Veldig fornøyd med at bilen ble "cover car" i februars utgaven av Performance BMW Gleder meg til bladet kommer i posten....
Olelink Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 Gratulere, lov å være stolt når det bladet kommer i postkassa
Pedi Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 Jøss, har du 450 hk i motoren din??? Hørtes mye ut på den motoren... Men grattis med coverbildet! Er jo alle motorgutters drøm å komme på frontsida med sin egen bil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå