Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
det er bare å sende litt penger hit altså! virker som om du har lomma full :D grattis med ny fin bimmer ;)

Hvor mye vil du ha? :lol: Går alltid litt penger når man har bil som hobby :wink: Takk...

Skrevet
Må si 5-serien din er gjennomført! Nydelig bil. Gratulerer med knallfin vinterbil og! Kommer til å følge med her.

Takk for det. Er ikke så mange oppgraderinger jeg har planlagt for 5`eren da

jeg er veldig fornøyd med den nå. Men litt blir det jo alltid :wink:

Skrevet
Flotte biler, men hva skjer med at alle kule bilene holder til i Haugesund, ingen gromme bimmere igjen i Bergen for tiden :(:P

Pen vinterbil du fikk deg óg!

Nå bor jo jeg og bilene mine i Bergen da :wink: Selv om jeg kommer fra Haugesund....

Skrevet

Du bor vel ikke rett ved nhh i ytresandviken vel ?

Mener jeg har sett bilen din med huset i krysset der.

Skrevet
nydlig bil du har! kunne du lurt ut noen bilder om du har? fra da du kappa og ordna til i hjulbrønnen for og få plass til eksosen.

Slike ting overlater jeg til folk som har peiling, ellers blir det aldri bra nok :lol:

Så dette ble utført på Fana karroseri i Bergen, veldig fornøyd med jobben der.

Eneste bildet jeg fant i farten, kan se om jeg får tatt noen bedre og av hjulbrønnen.

uackov16jxs78ib8hs8y.jpg

• 3 weeks later...
Skrevet

Må si du har en spesielt god evne til å få bilene dine til å se(bli) perfekte ut, da tenker jeg på denne å spesielt M5`n du hadde :) Lykke til videre!

Skrevet

Jøss, har du 450 hk i motoren din??? Hørtes mye ut på den motoren...

Men grattis med coverbildet! Er jo alle motorgutters drøm å komme på frontsida med sin egen bil...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...