Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk Torbjørn, får håpe det...

BTW... det var ikke verken negativt ment ei heller rettet direkte mot deg, det jeg skrev. Jeg mente ikke at du kun monterer det andre liker. Jeg ser nå at det kan tolkes slik, men det var ikke meninga. Men du og jeg kjenner hverandre såpass godt, at jeg regner med at du forsto hva jeg prøvde å skrive.

Bilen din er kanon, en bil jeg selv hadde vært stolt av - uten tvil. Men hjertet mitt ligger hos E21 og E24/E28 - så derfor blir det slike biler på meg.

Skrevet

Ingen problem, ville bare forklare meg iht det du skrev :wink:

Vet du er hardcore oldschool og det har jeg all respekt for, tenkt så kjedelig om

alle hatt samme smak :lol: Gleder meg til å se bilene dine ferdig :D

Skrevet
Dette er ikke annet enn nydelig. Sykt gjennomført med alle riktige oppgraderinger. Får jeg spørre hvor du kjøpte luftinntakene i fronten?

Takker. De har en kompis av meg laget med CNC maskin :wink:

De ble veldig bra, kanon bra finish.

owolgjtcd9cjy0va2a2h.jpg

kan kjøpe et slik kit også... men det koster litt :) :

http://www.beastpower.com/p/bmw/active-autowerke/AA-BE39M-CAI

Hei! Du kan ikke spørre han kompisen din om jeg kan få kjøpe ett sett av han? Kan jo evt. få nr hans så kan jeg ringe han? Holder til i Bergen, så jeg kan hente ;) Send meg en PM :)

Skrevet
Du er litt for oldschool Pedi. Du får heller satse på å få coverbilde på BMWCCN sitt Fahrfrude ;) For skal du som BMWPower komme i Performance BMW, må du gjøre litt "sånn som ungdommane lika" :P hehe

Men det er godt at alle ikke er like!

hehe.. morsom du;)

gratulerer med cover! fet e39 du har lagd deg!! råe hjul!

Skrevet

Hei! Du kan ikke spørre han kompisen din om jeg kan få kjøpe ett sett av han? Kan jo evt. få nr hans så kan jeg ringe han? Holder til i Bergen, så jeg kan hente ;) Send meg en PM :)

Du er ikke den første som har spurt om det :wink:

Men velger dessverre å gjøre det litt eksklusivt, så selger ikke videre slike...

Skrevet
Du er litt for oldschool Pedi. Du får heller satse på å få coverbilde på BMWCCN sitt Fahrfrude ;) For skal du som BMWPower komme i Performance BMW, må du gjøre litt "sånn som ungdommane lika" :P hehe

Men det er godt at alle ikke er like!

hehe.. morsom du;)

gratulerer med cover! fet e39 du har lagd deg!! råe hjul!

Takker..

Skrevet

Kan dreie sånne til deg lasse, bare du kommer med noen mål ;)

Skrevet

Da var det handlet inn litt godsaker og ny poleringsmaskin :D

Greit å ha noe å gjør på når bilen bare står i ro i garasjen :wink:

Noen som har erfaring med disse produktene?

Bruker selvsagt en annen maskin til å legge på voks/sealer.

je39q9y222x8h8nsrttk.jpg

Skrevet

Wurth faktisk... Dyrt?

Menzerna er fin på tysker lakken.

Mange som skryter av den Makita maskinen, er kvalitet hvertfall. Jeg synst den ble litt stor og tung, men det er en smak sak.

Bare prøv deg på noe annet enn 530en først, så du vet ca hva det går i.

Plateknekker og ting i plast tåler veldig lite juling.

Skrevet
Wurth faktisk... Dyrt?

Menzerna er fin på tysker lakken.

Mange som skryter av den Makita maskinen, er kvalitet hvertfall. Jeg synst den ble litt stor og tung, men det er en smak sak.

Bare prøv deg på noe annet enn 530en først, så du vet ca hva det går i.

Plateknekker og ting i plast tåler veldig lite juling.

Würth sin nye serie har fått mye skryt, de var lett å jobbe med og bra resultat.

Selv for meg som nybegynner med maskin :lol:

Spørs hva du mener med dyrt, fikk en god pris av en kompis som selger Würth men

det gikk med noen høvdinger for det. Men har jo produkter en god stund da :wink:

Skal prøve meg på en del biler før jeg begynner på gobilen ja :wink:

Makita maskinen tung? Pingle :wink::lol::lol:

Skrevet

Makita maskinen tung? Pingle :wink::lol::lol:

Når jeg skreiv i stad, så stoppa jeg opp når jeg skreiv den var tung og tenkte at det kom du til å skrive noe slikt som dette på :P

Og jaggu hadde jeg rett! hehe!

Den er ganske tung og stor i forhold til Milwaukee sin, den jeg bruker. Men er ca lik som Hitatchi og Metabo f.eks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...