Pirelli Skrevet Februar 8, 2011 Skrevet Februar 8, 2011 Måtte bare lese igjennom hele tråden din, og må sei det er en av dei mest gjennomførte E39ane jeg har sett! Lykke til med salg, om du klarer å selge den da!
BMWPower Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Skrevet Februar 8, 2011 Rett bilformel 1: oppgradert Audi RS4 bi-turboRett bilformel 2: E61M5 manuell kasse Rett bilformel 3: E46M3 ombygd touring med kompressor Rett bilformel 4: E39M5 kompressor touring Legg til luft fjæring, så kan man gå raskt fra rå stance til litt høyde om man skulle komme ut for noen leie plasser (Jaaaaaa, vet du hater Audi ) Syke syke mann, at du kan skrive noe sånn på et BMW forum Håper det var en særdeles dårlig spøk....
BMWPower Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Skrevet Februar 8, 2011 Måtte bare lese igjennom hele tråden din, og må sei det er en av dei mest gjennomførte E39ane jeg har sett! Lykke til med salg, om du klarer å selge den da! Takk for det. Time will show. Skal ut å teste den litt denne uken, gleder meg til det
SSM Skrevet Februar 8, 2011 Skrevet Februar 8, 2011 Rett bilformel 1: oppgradert Audi RS4 bi-turboRett bilformel 2: E61M5 manuell kasse Rett bilformel 3: E46M3 ombygd touring med kompressor Rett bilformel 4: E39M5 kompressor touring Legg til luft fjæring, så kan man gå raskt fra rå stance til litt høyde om man skulle komme ut for noen leie plasser (Jaaaaaa, vet du hater Audi ) Syke syke mann, at du kan skrive noe sånn på et BMW forum Håper det var en særdeles dårlig spøk.... RS4 har altid vert min drømmebil
SofaKingFresh Skrevet Februar 8, 2011 Skrevet Februar 8, 2011 Rett bilformel 1: oppgradert Audi RS4 bi-turboRett bilformel 2: E61M5 manuell kasse Rett bilformel 3: E46M3 ombygd touring med kompressor Rett bilformel 4: E39M5 kompressor touring Legg til luft fjæring, så kan man gå raskt fra rå stance til litt høyde om man skulle komme ut for noen leie plasser (Jaaaaaa, vet du hater Audi ) Syke syke mann, at du kan skrive noe sånn på et BMW forum Håper det var en særdeles dårlig spøk.... RS4 har altid vert min drømmebil Da bomma du fælt med E30 M3. Men, Audi rs4 er morsom bil det, for all del. Men ikke det jeg ville gått for hadde jeg hatt pengene til overs. Uansett, trådstarter. Jeg så bilen din på finn, og angrer nå på at jeg ikke venta litt med bilhandel. NYDELIG bil du har!
SSM Skrevet Februar 8, 2011 Skrevet Februar 8, 2011 Da bomma du fælt med E30 M3. Men, Audi rs4 er morsom bil det, for all del. Men ikke det jeg ville gått for hadde jeg hatt pengene til overs. Uansett, trådstarter. Jeg så bilen din på finn, og angrer nå på at jeg ikke venta litt med bilhandel. NYDELIG bil du har! Bomma? Var en prisforskjell på 360000 på E30M3 og RS4 når jeg handla, så har ikke bomma så veldig. Men nå går jo M3en som en orginal RS4, så ikke vits å bytte enda Frister ikke så mye med Audi lengre heller! hehe
SofaKingFresh Skrevet Februar 8, 2011 Skrevet Februar 8, 2011 Det er bra Audi ikke frister, selvom jeg skjønner deg godt. Og det med prisen, da skjønner jeg at du valgte M3 : )
BMWPower Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Skrevet Februar 8, 2011 Uansett, trådstarter. Jeg så bilen din på finn, og angrer nå på at jeg ikke venta litt med bilhandel. NYDELIG bil du har! En E92 kan nå alltids bli vurdert i innbytte
BMWPower Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Skrevet Februar 8, 2011 Bomma? Var en prisforskjell på 360000 på E30M3 og RS4 når jeg handla, så har ikke bomma så veldig. Men nå går jo M3en som en orginal RS4, så ikke vits å bytte enda Frister ikke så mye med Audi lengre heller! hehe Nok O.T, ikke forurens tråden min med dette Audi dritet
SSM Skrevet Februar 8, 2011 Skrevet Februar 8, 2011 Audi Audi Audi Audi Audi Audi Audi Audi Audi Audi Audi Audi Audi Audi Audi
SofaKingFresh Skrevet Februar 8, 2011 Skrevet Februar 8, 2011 Uansett, trådstarter. Jeg så bilen din på finn, og angrer nå på at jeg ikke venta litt med bilhandel. NYDELIG bil du har! En E92 kan nå alltids bli vurdert i innbytte Du mener det? Hmm.. Nå må jeg tenke litt altså
BMWPower Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Skrevet Februar 8, 2011 Uansett, trådstarter. Jeg så bilen din på finn, og angrer nå på at jeg ikke venta litt med bilhandel. NYDELIG bil du har! En E92 kan nå alltids bli vurdert i innbytte Du mener det? Hmm.. Nå må jeg tenke litt altså Gjør det, åpen for forslag Nå kommer det noen å ser på bilen denne uken, men er ikke solgt før pengene er på konto eller ny bil i tunet.
ervik Skrevet Februar 10, 2011 Skrevet Februar 10, 2011 extremt rå bil du har bygd deg ser du har barn i bilen til tider, eg solgte min e39 etter eg fikk barn, men vurderer sterkt å kjøpe en ny til sommeren som bruks/prosjektbil, hvordan er det med plass i forhold til små og utstyr som skal være med??
BMWPower Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Skrevet Februar 10, 2011 extremt rå bil du har bygd deg ser du har barn i bilen til tider, eg solgte min e39 etter eg fikk barn, men vurderer sterkt å kjøpe en ny til sommeren som bruks/prosjektbil, hvordan er det med plass i forhold til små og utstyr som skal være med?? Hvorfor selge E39 når du får barn? Perfekt familieracer Vi har selv vært på flere turer med bilen, 2 voksne og 1 liten med masse baggasje, ingen problem. Det var jo litt av grunnen for jeg kjøpte en E39, kan brukes til det meste. Hadde jeg vært singel og uten barn hadde jeg kjøpt en 3 serie
ervik Skrevet Februar 10, 2011 Skrevet Februar 10, 2011 extremt rå bil du har bygd deg ser du har barn i bilen til tider, eg solgte min e39 etter eg fikk barn, men vurderer sterkt å kjøpe en ny til sommeren som bruks/prosjektbil, hvordan er det med plass i forhold til små og utstyr som skal være med?? Hvorfor selge E39 når du får barn? Perfekt familieracer Vi har selv vært på flere turer med bilen, 2 voksne og 1 liten med masse baggasje, ingen problem. Det var jo litt av grunnen for jeg kjøpte en E39, kan brukes til det meste. Hadde jeg vært singel og uten barn hadde jeg kjøpt en 3 serie hehe, ja si det var bestemt på å kjøpe stv før han kom til verden og slik ble det , men må si eg savner femmeren så satser på det blir det etter hvert og, takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå