SSM Skrevet Februar 10, 2011 Skrevet Februar 10, 2011 BMWPower skrev: Hadde jeg vært singel og uten barn hadde jeg kjøpt en 3 serie Svada! Du har jo aldri med deg noen av de på treff alikevel
BMWPower Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Skrevet Februar 11, 2011 Å? Har de med på flere treff i Bergen &omegn iløpet av året, Eikås, Voss osv Men til Rudskogen og Våler reiser vi kun guttaboyz, kjekt med guttetur av å til vettu, eller det vet du kanskje ikke. Ikke alle som har dama med seg absolut over alt *hint hint*
Thunegutt Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 Larsen-Racing skrev: Hu må jo være med! Ja, det må hu
BMWPower Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Skrevet Februar 11, 2011 Da ble bilen solgt idag.. Blanda følelser. Trist å se den kjøre avsted Men men.. Greit med penger på konto
SSM Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 Skal bite det i meg, men jeg skal si det: Gratulerer Regner med det kommer noe nytt som garantert blir gromt og flott!
MariusG Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 Huff, solgt 2 uber gromme 5ere du no. Satser på at du kommer opp med noke enda grommere neste gong då
S.Hafsmo Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 den gikk overraskende fort gitt. Da har du satt for lav bil. Gleder meg til å se neste prosjekt.
jakobm5 Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 BMWPower skrev: Da ble bilen solgt idag.. Blanda følelser. Trist å se den kjøre avsted Men men.. Greit med penger på konto Det må vare tungt å se denne rulle ut av plassen for siste gang ja:( men det kommer vell raskt inn en ny grom 5 serie håper jeg:) ser fram til å få hentet felgene så fort som mulig nå hvor går denne gromme 5 serien nå da? Regner med det blir ny tråd på ny bil? Dine tråder ar av di beste het inne:)
BMWPower Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Skrevet Februar 13, 2011 Vet ikke hva det blir av biler framover, har jo planer om hus og stor garasje. Bør vel spare noe penger til det, uansett om det blir ny bil så skal jeg kun ha 2 biler. Lei av å ha 2 biler og 1 sommerbil som blir lite brukt. Når ny garasje er på plass, SÅ skal det heller handles inn go bil igjen (M3 E30) jakobm5 skrev: BMWPower skrev: Da ble bilen solgt idag.. Blanda følelser. Trist å se den kjøre avsted Men men.. Greit med penger på konto Det må vare tungt å se denne rulle ut av plassen for siste gang ja:( men det kommer vell raskt inn en ny grom 5 serie håper jeg:) ser fram til å få hentet felgene så fort som mulig nå hvor går denne gromme 5 serien nå da? Regner med det blir ny tråd på ny bil? Dine tråder ar av di beste het inne:) Det var veldig tungt Må innrømme at jeg angret litt med en gang da. Ja du var heldig nå så fikk sikkret deg felgene. Syns jeg var snill med deg som overtalte kjøper til å kjøpe bilen uten felger for din skyld De blir minst like gromme på din bil
Pedi Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 BMWPower skrev: Når ny garasje er på plass, SÅ skal det heller handles inn go bil igjen (M3 E30) Hmmm... E30? Kler ikke deg helt med S14, ei heller Bergen... Tror det høres bedre ut med Haugesund og S54 da (T-t-t-tog du an?)
jakobm5 Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 BMWPower skrev: Vet ikke hva det blir av biler framover, har jo planer om hus og stor garasje.Bør vel spare noe penger til det, uansett om det blir ny bil så skal jeg kun ha 2 biler. Lei av å ha 2 biler og 1 sommerbil som blir lite brukt. Når ny garasje er på plass, SÅ skal det heller handles inn go bil igjen (M3 E30) Ja du var det:) taknemmelig for det:) jakobm5 skrev: BMWPower skrev: Da ble bilen solgt idag.. Blanda følelser. Trist å se den kjøre avsted Men men.. Greit med penger på konto Det må vare tungt å se denne rulle ut av plassen for siste gang ja:( men det kommer vell raskt inn en ny grom 5 serie håper jeg:) ser fram til å få hentet felgene så fort som mulig nå hvor går denne gromme 5 serien nå da? Regner med det blir ny tråd på ny bil? Dine tråder ar av di beste het inne:) Det var veldig tungt Må innrømme at jeg angret litt med en gang da. Ja du var heldig nå så fikk sikkret deg felgene. Syns jeg var snill med deg som overtalte kjøper til å kjøpe bilen uten felger for din skyld De blir minst like gromme på din bil
BMWPower Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Skrevet Februar 13, 2011 Pedi skrev: BMWPower skrev: Når ny garasje er på plass, SÅ skal det heller handles inn go bil igjen (M3 E30) Hmmm... E30? Kler ikke deg helt med S14, ei heller Bergen... Tror det høres bedre ut med Haugesund og S54 da (T-t-t-tog du an?) Eg t-t-tog an, og tror me e veldig enige om begge deler Jobbe med planen
SSM Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 Om den mannen skaffer seg E30M3, så regner jeg ikke med det er noe S14 i den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå