Sondre523i Skrevet Februar 10, 2010 Skrevet Februar 10, 2010 Behold de svarte nyra, dem er fete! Hvis ikke så selger du de bare til meg
SSM Skrevet Februar 10, 2010 Skrevet Februar 10, 2010 Jaaada! Må bere ha meg nåken ekkle banefelga, vil kje bruka Mitoane på banen....trur eg Kjøpa deg 4stk 17" med R-Dekk + noen sett me spinnedekk, sleppe du bruka dei andre på banen Trur ikkje eg kjeme te å kjøpa R-Dekk, kjøpe heller nåken 17" te 600kr og spinne
Olelink Skrevet Februar 10, 2010 Skrevet Februar 10, 2010 Har ikke bestemt oss for noe dato ennå men det kunne vært trivelig og ikke minst morro å møttes på tur nedover og gjennomført noe av turen sammen. Vi skal på ringen og det skulle vel dere også. Eneste haken sålangt er at verken jeg eller Jon har skilt ennå. Min skal bli klar i tide. Mangler bare å få tatt en oppgang på understell før førstegangskontrollen. Kan ikke snakke for Jon men han jobber også mot det samme. Og skulle en av oss mot formodning ikke rekke å få skilt på bilen så stiller Torbjørn med sin 535. Så vi er ganske sikkre på å få til tur Skal på Ringen ja, er jo hovedgrunnen til vi tar turen nedover Vi tenker å reise ibegynnelsen av Juli. Dere da? Vet ikke da det som sagt avhenger litt av hvor fort vi klarer å få skilt på bilene. Men håpet var jo å ha de klare til alle treffene her opp i Mai. Så Juli burde ikke være noe problem Ved siden av Ringen tenkte vi oss også innom BMW Welt, BMW museet osv. Utenom det har vi ingen fastsatte planer ennå.
SSM Skrevet Februar 10, 2010 Skrevet Februar 10, 2010 Har ikke bestemt oss for noe dato ennå men det kunne vært trivelig og ikke minst morro å møttes på tur nedover og gjennomført noe av turen sammen. Vi skal på ringen og det skulle vel dere også. Eneste haken sålangt er at verken jeg eller Jon har skilt ennå. Min skal bli klar i tide. Mangler bare å få tatt en oppgang på understell før førstegangskontrollen. Kan ikke snakke for Jon men han jobber også mot det samme. Og skulle en av oss mot formodning ikke rekke å få skilt på bilen så stiller Torbjørn med sin 535. Så vi er ganske sikkre på å få til tur Skal på Ringen ja, er jo hovedgrunnen til vi tar turen nedover Vi tenker å reise ibegynnelsen av Juli. Dere da? Vet ikke da det som sagt avhenger litt av hvor fort vi klarer å få skilt på bilene. Men håpet var jo å ha de klare til alle treffene her opp i Mai. Så Juli burde ikke være noe problem Ved siden av Ringen tenkte vi oss også innom BMW Welt, BMW museet osv. Utenom det har vi ingen fastsatte planer ennå. Det er akuratt det vi og har tenkt til BMWpower og Thunegutt snakka om at de ville henge seg på oss, men jeg vet ikke no konkret enda...Ser jo hvordan min bil står om dagen så.
frank89 Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 Kjøpt i Trondheim forresten ? Solgte M5-diffen min til en kar oppi der som bygde e39 med akkurat samme specs... Hva presse du skal ha da? Kjøpte bilen fra Oslo. Det er en komplett 2002mod M5 fra Sveits som er flyttet over på norsk karroseri, alt untatt motor, gir og eksos. Ligner veldig på en bil jeg har sett på eidsvoll:D må være den.. har akkurat samme speccsa.. faktisk helt lik men den var Jævla fin Gratulerer så mye med ny børse den var drit nice:D
Rayen Skrevet Februar 14, 2010 Skrevet Februar 14, 2010 Gratulerer med nybil =) Blir gromt dette her =D
BMWPower Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Skrevet Februar 15, 2010 Kjøpt i Trondheim forresten ? Solgte M5-diffen min til en kar oppi der som bygde e39 med akkurat samme specs... Hva presse du skal ha da? Kjøpte bilen fra Oslo. Det er en komplett 2002mod M5 fra Sveits som er flyttet over på norsk karroseri, alt untatt motor, gir og eksos. Ligner veldig på en bil jeg har sett på eidsvoll:D må være den.. har akkurat samme speccsa.. faktisk helt lik men den var Jævla fin Gratulerer så mye med ny børse den var drit nice:D Takker, er vel muligens fare for at det er den
BMWPower Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Skrevet Februar 15, 2010 Gratulerer med nybil =) Blir gromt dette her =D Takker. Time will show.. Savner nå go bilen også, håper savnet ikke blir for gale
Rstockmann Skrevet Februar 15, 2010 Skrevet Februar 15, 2010 Grattis med knall bil!! Le Mans er nydelig på e39, og enda bedre med den interiørkombinasjonen! Gleder meg til noen møter med deg! Men bare våg deg å kjøre fra meg! Må kanskje til ESS jeg også da... Fortsatt litt sur for at du ikke kjøpte min, men det begynner å gå over Viktig at du gir beskjed om du skal på treff, så jeg kan henge meg på!
YearPlaze Skrevet Februar 15, 2010 Skrevet Februar 15, 2010 fantastisk flått bil! stiller gjerne opp på drag jeg (men da bare for og se den i levende live dra fra meg )
BMWPower Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Skrevet Februar 16, 2010 Grattis med knall bil!! Le Mans er nydelig på e39, og enda bedre med den interiørkombinasjonen!Gleder meg til noen møter med deg! Men bare våg deg å kjøre fra meg! Må kanskje til ESS jeg også da... Fortsatt litt sur for at du ikke kjøpte min, men det begynner å gå over Viktig at du gir beskjed om du skal på treff, så jeg kan henge meg på! Takk for det. Vi må ha oss noen E39 treff ja Klart vi må ha et drag, se om det er noe forskjell Har forsatt lyst på M5, skal ha meg det en gang. Kanskje vi kan bytte til neste år? Gleder meg også til treff, du kan jo prøve å henge på
BMWPower Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Skrevet Februar 16, 2010 fantastisk flått bil! stiller gjerne opp på drag jeg (men da bare for og se den i levende live dra fra meg ) hehe, deal
caaatooo Skrevet Februar 16, 2010 Skrevet Februar 16, 2010 Dra meg i skrittet for en STRØKEN E39!! Aldeles nydelig bil Torbjørn, gratulerer så mye! Regner med at denne bare blir bedre og bedre etter at den havnet i dine hender..
Rstockmann Skrevet Februar 16, 2010 Skrevet Februar 16, 2010 Takk for det. Vi må ha oss noen E39 treff ja Klart vi må ha et drag, se om det er noe forskjell Har forsatt lyst på M5, skal ha meg det en gang. Kanskje vi kan bytte til neste år? Gleder meg også til treff, du kan jo prøve å henge på Bytte? Får se hvor lenge jeg har M5'en da. Kanskje den forsvinner til sommeren. Har hatt kontakt med Blodstrupmoen, så du skal ikke se bort i fra at jeg må ty til noen skitne triks.. Røyklegging har vert et tema! Fant ut det var VELDIG gøy, men også VELDIG dyrt Skal nok alltids klare å henge på, er jo mye kjekkere å dra på treff sammen med noen.. Ellers blir det aldri noe med meg..
Thunegutt Skrevet Februar 16, 2010 Skrevet Februar 16, 2010 fantastisk flått bil! stiller gjerne opp på drag jeg (men da bare for og se den i levende live dra fra meg ) hehe, deal Kan jeg og få væra me?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå