BMWPower Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Skrevet Mars 16, 2010 Har ikke fått tatt så mange bilder enda. Vil vente til den nærmer seg ferdig EU kontroll er ikke problem Ellers har jeg nå hentet bilen etter lakkering og ble meget fornøyd. Panseret ble lakket på nytt pga litt riper og taket ble lakkert sort som shadowline listene. Syns det passa bra. Bilen har også vært en tur hos Riis bilglass og fått montert sotefilm på alle glass. Ca 35%. Det neste som skal gjøres nå er å lage nye eksos og finne sommerfelger. Begynner haste litt
BMWPower Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Skrevet Mars 23, 2010 Da var sommerfelger bestillt Synd at de er leveringstid på ca 8 uker Men da er de custom made til min bil, etter mine ønsker, så det er jo verdt å vente litt på. Ble WORK Meister 3delte 19" felger (9" & 10,5"). Akuratt like som på denne. Håper det blir bra
BMWPower Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Skrevet Mars 23, 2010 Ellers må jeg bare poste denne, kanon bra og helt sant
leif harald Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Disse felgene er RÅ, har selv sett på slike til min e39 men det blir litt i det dyreste laget på bruksbilen. Råå felger nokk en gang!
Thunegutt Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Feite felger Ali Blir du klar med bilen da? Så mye igjen du... heeh
JonEldaR Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 nydelig bil! blir sykt rått med di felgene kan jeg spørre hvor du bestillte felgene? vurderer work felger til min e34 også
BMWPower Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Skrevet Mars 24, 2010 Feite felger Ali Blir du klar med bilen da? Så mye igjen du... heeh Mja, det spørs.. Får satse på at det går seg til
BMWPower Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Skrevet Mars 24, 2010 nydelig bil! blir sykt rått med di felgene kan jeg spørre hvor du bestillte felgene? vurderer work felger til min e34 også Thanks.. Bestillte via en leverandør i USA.
SSM Skrevet Mars 24, 2010 Skrevet Mars 24, 2010 Blir nok flott med de felgene! Hva farge skal du ha på senteret?
BMWPower Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Skrevet Mars 24, 2010 Bestillte samme farge som på de bildene, gunmetal. Men de var litt usikker på om de klarte levere det fra Japan, så om ikke det går blir det sølv.
Olelink Skrevet Mars 24, 2010 Skrevet Mars 24, 2010 De felgene der kommer til å gjøre seg godt på bilen uten tvil 8 uker blir nok verdt det. Tenkt noe mer på Tysklandstur dere eller ?
BMWPower Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Skrevet Mars 24, 2010 Har prøvt å korte ned leveringstiden litt nå, ved å få dem sendt direkte fra Japan til meg. Håper jeg får dem før BMW dagene på Rudskogen/Gatebil Våler. Tysklands tur er under planlegging ja, ser ut som vi reiser tidlig Juli. Om alle får bilene sine klare Hva tid dere reiser?
Olelink Skrevet Mars 24, 2010 Skrevet Mars 24, 2010 Har prøvt å korte ned leveringstiden litt nå, ved å få dem sendt direkte fra Japan til meg.Håper jeg får dem før BMW dagene på Rudskogen/Gatebil Våler. Tysklands tur er under planlegging ja, ser ut som vi reiser tidlig Juli. Om alle får bilene sine klare Hva tid dere reiser? Hvor mye korter det ned på leveringstiden da? Helt ærlig sitter vi litt å venter på at dere skal bestemme dere Hadde vært morro å kjørt samlet nedover og kanskje gjort noe småting sammen i Tyskland som f.eks runde på ringen. Edit: I det jeg postet dette innlegget la jeg foresten merke til at vi i skrivende stund har akkurat like mange innlegg (2502)
SSM Skrevet Mars 24, 2010 Skrevet Mars 24, 2010 Tysklands tur er under planlegging ja, ser ut som vi reiser tidlig Juli. Om alle får bilene sine klare Ja det var det da.. :S Jeg merker jeg begynner å få kalde føtter! Må da klare å få henne klar til juli!
S.Hafsmo Skrevet Mars 24, 2010 Skrevet Mars 24, 2010 Da var sommerfelger bestillt Synd at de er leveringstid på ca 8 uker Men da er de custom made til min bil, etter mine ønsker, så det er jo verdt å vente litt på. Ble WORK Meister 3delte 19" felger (9" & 10,5"). Akuratt like som på denne. Håper det blir bra http://images.bimmers.no/files/f5tkuxq0hkiw0lql3tcx.jpg http://images.bimmers.no/files/cimmpp90wg0p2dxzt9ww.jpg http://images.bimmers.no/files/tv0vah2czzflppi0m6zg.jpg jeg ønsker bare å informere om at jeg hater deg littegranne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå