BMWPower Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Skrevet Mars 25, 2010 Hvor mye korter det ned på leveringstiden da? Helt ærlig sitter vi litt å venter på at dere skal bestemme dere Hadde vært morro å kjørt samlet nedover og kanskje gjort noe småting sammen i Tyskland som f.eks runde på ringen. Edit: I det jeg postet dette innlegget la jeg foresten merke til at vi i skrivende stund har akkurat like mange innlegg (2502) Vet ikke, men håper det kan korte ned 1 uke, slik jeg får dem før Rudskogen Ja, dere må blir med Jo flere jo bedre. Kan sende deg mail ang. hotell, ferje og datoer om du ønsker? KLART vi må på ringen Vi er like aktive på forumet, hehe.. Kult
BMWPower Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Skrevet Mars 25, 2010 Ja det var det da.. :S Jeg merker jeg begynner å få kalde føtter! Må da klare å få henne klar til juli! Hvis du ikke bruker 5 timer på og rengjøre vær minste skrue, så blir du sikkert ferdig Juli? Du må da være klar til 21 Mai gutten, da Rudskogen er! Hva som tar så lang tid da? Du har jo alle delene...
BMWPower Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Skrevet Mars 25, 2010 jeg ønsker bare å informere om at jeg hater deg littegranne. Uff da.. Må ja avansere litt, først E34 og Schmidt i 18" , så E39 og Work i 19" Hva blir neste da??
Mikael-B Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 Jeg ser en sammenheng, E60 med Schmidt/Work 20" blir et must neste år ?
Snusfenrik Skrevet April 3, 2010 Skrevet April 3, 2010 Ah... herlige greier! Liker bilen din altså... akkurat sånn jeg har lyst at min 530 skal bli en dag! Følger med på denne!
SSM Skrevet April 3, 2010 Skrevet April 3, 2010 Ja det var det da.. :S Jeg merker jeg begynner å få kalde føtter! Må da klare å få henne klar til juli! Hvis du ikke bruker 5 timer på og rengjøre vær minste skrue, så blir du sikkert ferdig Juli? Du må da være klar til 21 Mai gutten, da Rudskogen er! Hva som tar så lang tid da? Du har jo alle delene... 21 Mai ja, BMW dagene da? Står litt på pengene. Har enda ikke fått bunnpanna, men den haster ikke enda. Får sikkert levert bilen til lakk på tirsdag eller onsdag. Så går det vel en uke og to der, de har en del å gjøre der nå.
BMWPower Skrevet April 4, 2010 Forfatter Skrevet April 4, 2010 Ah... herlige greier! Liker bilen din altså... akkurat sånn jeg har lyst at min 530 skal bli en dag! Følger med på denne! Bare ringe til ESS og bestille et kitt, er ABSOLUT å anbefale
BMWPower Skrevet April 4, 2010 Forfatter Skrevet April 4, 2010 21 Mai ja, BMW dagene da? Står litt på pengene. Har enda ikke fått bunnpanna, men den haster ikke enda. Får sikkert levert bilen til lakk på tirsdag eller onsdag. Så går det vel en uke og to der, de har en del å gjøre der nå. BMW dagene er 22-23mai. Det må du klare Du får kutte litt ned på proteinpulver og andre unødvendige ting så går det seg til,hehe...
BMWPower Skrevet April 14, 2010 Forfatter Skrevet April 14, 2010 Nope, kommer ikke før tidligest i slutten av Mai Ellers er det vel på tide med en liten oppdatering her. Bilen har nå vært til lakkering, lakkert panser pga steinsprut og lakkert taket og bakrutespoiler svart. Fått tonet rutene hos Riis bilglass ca 35%. Montert carbon nyrer, carbon eksos diffuser & carbon BMW emblemer. Skal også ha på en carbon frontlippe under fronten, monteres idag eller imorgen. Vært på karroseri verksted og fjernet en del av hjulbrønnen for å få plass til en ekstra eksospotte. Custom eksos fra Svendsen eksos 2 x 2,5", med 2 x powerflow eksos potter. Veldig fornøyd med utseende på eksosen, men da det kun er bakpotter + katter, var det litt for mye bråk. Så skal inn til Svendsen eksos og få montert på 2 små ekstra potter. For å gi et greit bilde på hvor mye eksosen bråkte, så gikk bilalarmen til naboen i gata når jeg kom hjem igår Sikkert veldig populært Ellers har jeg senket den lenger ned på coiloverene.
Kristian Skrevet April 14, 2010 Skrevet April 14, 2010 damn, det ble pent! gleder meg som en unge til å se den meg gromhjula!! last opp litt film sånn som eksosen er nåda
BMWPower Skrevet April 15, 2010 Forfatter Skrevet April 15, 2010 Du har for mye penger du gutt For mye?? Er det mulig
BMWPower Skrevet April 15, 2010 Forfatter Skrevet April 15, 2010 damn, det ble pent! gleder meg som en unge til å se den meg gromhjula!!last opp litt film sånn som eksosen er nåda Vet ikke hvordan man laster opp film Kan se om jeg får tatt en liten film og lastet opp på youtube.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå