Mikkel Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 Opel ascona 400 vinge ønskes kjøpt send PM med bilde og pris for hva du vil ha for den. må kunne sende i oppkrav.
bmwkizn Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 Vet ikke av vinge. Men vet om komplett styling med utbyggere hvis du er intressert
Mikkel Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Skrevet Februar 8, 2010 Vet ikke av vinge. Men vet om komplett styling med utbyggere hvis du er intressert ascona 400 styling? til kass pris? har ikke tenkt og bruke all for mye på biln
maurtin Skrevet Februar 9, 2010 Skrevet Februar 9, 2010 heh, har en sjalusi fra en b-ascona liggende... festene er litt knekt tror jeg, men sikkert fullt mulig å bruke på et vis. den er din for 100 kr + frakt..
Mikkel Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Skrevet Februar 9, 2010 Var snakk om 4000.- for alt hmm. okey. kass styling? bilder? gjærne bilde på bil også.
Mikkel Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Skrevet Februar 9, 2010 heh, har en sjalusi fra en b-ascona liggende... festene er litt knekt tror jeg, men sikkert fullt mulig å bruke på et vis. den er din for 100 kr + frakt.. har kjøpt ett strøken sjalusi fra en kar hær billig. er nu egentlig bare ut etter en vinge til biln mulig noe fine felger også.
bmwkizn Skrevet Februar 9, 2010 Skrevet Februar 9, 2010 Jeg har ingen bilder av det her. da det er kompis som har det liggende. Det ble aldri montert på bil. så har heller ingen bilder av det montert.
Mikkel Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Skrevet Februar 9, 2010 Jeg har ingen bilder av det her. da det er kompis som har det liggende. Det ble aldri montert på bil. så har heller ingen bilder av det montert. okey. vet du hva slags styling det er?
bmwkizn Skrevet Februar 9, 2010 Skrevet Februar 9, 2010 Er Ascona 400 styling komplett med utbyggere. Google Ascona 400 så ser du er helt likt. Men regner med det bare er kopi da
Mikkel Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Skrevet Februar 10, 2010 Er Ascona 400 styling komplett med utbyggere. Google Ascona 400 så ser du er helt likt. Men regner med det bare er kopi da etter litt tenkings tid å div trur jeg ikke skal kjøpe det styling sette. biln er såpass rusted jeg ikke skal bruke allfor mye penger på den. men er intrisert i en acona 400 vinge da. trenger nåt der bak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå