sigerfjord-karosseri Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Skrevet Februar 17, 2010 ble ikke så dumt nei,, litt sånn gammel tysk stuk på bilen med e30 lykter, og passer perfekt med profil på lykter i sammsvar med panser og grillramme får satse på at d blir stor pågang på disse, så får jeg lage brakketer billig å selge skal få til en blinklys ordning dær, men kommer til å ta litt tid me tanke på at bilen står til lakk nå
bmwmann24 Skrevet Februar 17, 2010 Skrevet Februar 17, 2010 heisan, er det noen som har prøvd å sette e30 lykter på e36? er snakk om frontlykter trur d kunne blitt noe annerledes om ikke kult også . da var det bilder:) er ikke tilpassa noe, bare klaska på liksom får se om je ikke tilpasser 2 lykter før lakk og prøver når bilen er lakka ser jo ikke idiotisk ut etter min mening,, må bare finne på noe når det gjelder blinklys dette er jo slettes ikke dumt. Om jeg napper ut glasset på min så ser d tilnærma likt ut. Ser jo litt mer RACING ut da;) Lenge leve oppfinnsomheten. veldig bra jobba!
sigerfjord-karosseri Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Skrevet Februar 17, 2010 ja ble litt sånn ta av glasset på original e36 lykt look er ikke så dumt å være i det kreative hjørnet av og til
Blokkis Skrevet Februar 17, 2010 Skrevet Februar 17, 2010 Jaja, hvorfor ikke, morro å finne på noe ingen andre har
Kristian H. Foss Skrevet Februar 17, 2010 Skrevet Februar 17, 2010 Så faktisk litt kult ut. Skal du tilpasse e30 lyktegrill rundt da eller? Må liksom fylle igjen tommrommet?
sigerfjord-karosseri Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Skrevet Februar 17, 2010 har ikke peil på va jeg ska gjøre mulig e30 grill vill funke d, eventuelt med noe m-stripe lakk eller noe ,, så blir d skikkli motorsport look, få se når tia strekker til, da pussing før lakk og scootern tar mye tid
bmwmann24 Skrevet Februar 25, 2010 Skrevet Februar 25, 2010 prøv å knø inn e34 blink... ser faktisk ut (på bildet) at de passer rett i:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå