Jon Kjetil Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 vurdere og kjøpe meg ny BMW. hvor ruster de?
Joakim H Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 kjøp deg heller nissan for plast ruster ikke;)
hanskr Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 dei vanlege plassane kanlaler, bakluke, hjulbuer osv
bmwmann24 Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 jekkfestene har jeg erfaring med... e30`r ruster jo værre enn f.. men, kjøp deg jappsebil så slipper du rust:P (ironi)!!!!!!!!!!!
takaasen Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 kjøp deg heller nissan for plast ruster ikke;) Jeg har Ny bmw e82, er mye plast på den, så du trenger ikke å kjøpe nissan Jo nye biler ruster også. Hvilke bmw tenker du på? jekkefester, nedre del av frem skjerm, nede på døra. bak rundt hjul buene, bak luke. takluke. Sveiste netopp et par hull i en e34 95 mod. hull i gulvet bak ved gjennomgangene til abs etc og bremse slange opp heng bak. Det som er synd er at det som ikke ses så lett er ofte dyrest å fikse. Det jeg altid gjør er å krype under bilen før jeg kjøper.
Lars89 Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 Her er sjekklister for hver BMW-modell. Mindre rust for hver nye generasjon (naturlig nok...) http://www.autopower.se/Guider/Begagnatguiden/
Hoem Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 Nåja, e34 var mer rustmotstandsdyktig enn f.eks E39...
Lars89 Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 Et lite unnta der ja kanskje. Men begge ruster relativt friskt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå