Oil drop man Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 Nå står bilen under noen kg med snø, så det rekker jeg ikke idag. Av alle ting så finner jeg ikke nøkkelen til bilen heller nå, så jeg må nok bestille en ny imorgen om den ikke dukker opp.:S Frister igrunn bare å levere bilen til hugging om det ikke kommer noen vettuge bud snart.. Ok,kan sikkert gi deg mere en vrakpanten jeg da...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2010 Hehe, håper sa det. om jeg leverer den blir det jo 1500 + at jeg slipper årsavgift.. Samt at noe deler nok kan selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2010 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2010 Kom med bud noen... Eventuelt hvilke deler er folket interessert i bortsett fra bredfront? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2010 Da har jeg ordnet meg med annen vinterbil. Noen må da være interessert i denne? en kveld eller to med skruing så har man da en flott arbeidsbil/isbanebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2010 Ligger nå på både finn og autodb til 7500.- Som er det samme jeg betalte. (da har jeg kastet bort penger på olje, filter, vannpumpe, temostat, frostveske, omreg og forsikring utenom) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2010 Solgt til Ålesund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå