Gå til innhold

05 mod 525d E61 M-sport

tvold
 Share

Anbefalte innlegg

Rå bil med tøff motor og nydelig farge! Fornøyd? :D

Takker.. Ja er fornøyd så langt ja..

Ihvertfall meget fornøyd med DTC i gårkveld..

På avkjøringen ifra E39 i gårkveld oppdaget jeg sånn ca. NULL respons på bremsepedal.. Årsak var underkjølt regn, så ut som fuktig/bløt asfalt. Avkjøringen går i nedoverbakke med 90 graders sving innpå ny riksvei. Med ca 90km/t på toppen og helling nedover, sving, berg på ene siden og gatelysstolper på andre siden, og vikepliktskilt i svingen.. Puh, da fikk ABS og DTC en heftig oppgave å finne feste til piggfrihjula. Resulterte i touch av snøhaug (som heldigvis va løs) og passering av vikepliktskilt med 20cm i ca 60km/t. Ble ikke noen skader, men en stk oppfylt kjølekanal til bremser og to stk felger fylt med snø.. Makan til flaks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...

Flott bil! Har veldig sansen for E60/61 modellene. Kan ikke skjønne at utseende på de skal være så omdiskutert - hva er der å ikke like??

Hadde ikke vært i tvil selv om jeg skulle hatt meg en bil i den klassen der - helt riktig utstyrt er den også!!

Hvor omprogramerte du, og hvilken effekt landet du på? Tenker du merket god forskjell - er jo mye å hente x25'en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med fin bil! Ikke ulik min. Solgte også mine 19" Breyton Spirit til fordel for 20". Sluker mye disse hjulbuene.

Hva slags sommersko blir det?

Blir evt ikke store forandringen hvis får solgt Breyton-felgene.

3u0nko3mrgr11i9tg5ss.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil! Har veldig sansen for E60/61 modellene. Kan ikke skjønne at utseende på de skal være så omdiskutert - hva er der å ikke like??

Hadde ikke vært i tvil selv om jeg skulle hatt meg en bil i den klassen der - helt riktig utstyrt er den også!!

Hvor omprogramerte du, og hvilken effekt landet du på? Tenker du merket god forskjell - er jo mye å hente x25'en :)

En bekjent ifra Tr.heim som gjorde det. 25% ønkning skulle det bli, og ja det merkes godt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer kjøp at Vertini-felger i 20".

Skal evt ha 8,5" og 10" bredde med 245 og 285 dekk.

Men da er sp.målet mitt:

Hvilket innpress "ET" må jeg ha får å få den rette fyllinga av hjulbuen, uten at det subber noen plass??

Disse er opp til vurdering. :)

Hennessey

7ay8g7n8wn1p0e7fwpkd.jpg

Savari

pk85esh3lylbze2lmwp1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer kjøp at Vertini-felger i 20".

Skal evt ha 8,5" og 10" bredde med 245 og 285 dekk.

Men da er sp.målet mitt:

Hvilket innpress "ET" må jeg ha får å få den rette fyllinga av hjulbuen, uten at det subber noen plass??

Disse er opp til vurdering. :)

Hennessey

7ay8g7n8wn1p0e7fwpkd.jpg

Savari

pk85esh3lylbze2lmwp1.jpg

"Runar CSI" eller noe lignende i brukernavn har en strøken E60 525d som han har slike felger i disse dimensjonene på. Greide ikke å finne igjen tråden hans med et lynraskt søk, men hvis man leter litt så finner man den nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Har blitt noen innkjøp og forandringer i det siste å.

-Facelift baklykter med adapter-sett er bestilt. Forventes levering omgående.

-Nye grøftelys ble bestilt på torsdag 29.04 på ebay. Tirsdag 04.05 ble dem levert på døra mi.

-Våtsliping og pollering av frontlykter er utført. Meget fornøyd med resultatet.

Nye grøftlys

j8uuummd09zu7jvvuya5.jpg

o51nqh36wsme29elrm3l.jpg

hmyo8f8sfmvkn1ko0j1h.jpg

Våtslipt og pollert frontlykt

5ievhisxsob9yo9idd8p.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...