Nøstbakken Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 Kan tenke meg du ser frem til sommer, sol og sommerhjul, ja? Det gjør vi vel alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 Felgene passte jo spot-on på denne coupen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 Kan tenke meg du ser frem til sommer, sol og sommerhjul, ja? Det gjør vi vel alle Absolutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Stilig bil med rette upgrades Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadstone Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Hei, flott bil ! Begynner å ligne litt på min : ) Elsker denne fargen. Fineste fargen man får på en e36 etter min mening ! Knall ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turtiss Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 Takk takk, jeg går etter fasiten Mlister kom på hin dagen, ble jo mye bedre Slengte på felgene idag på bilen, bare får å se bilen i sin helhet. En tanke høy foran, ellers perfekt! Nye dekk har jeg fått på felgene også Tok også på oransje sideblinklys og oransje frontblinklys, veldig blandet om hva jeg synes er best. Lar de være på en stund, så merker jeg om jeg går tilbake til hvite Nye skilt m skiltplater e på også, så med engang mye nyere ut. Skal knipse ett bilde imorgen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turtiss Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Jeg synes desverre 19" blir litt stort jeg.. men kanskje det blir bedre med mer senk forran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turtiss Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 Synes det ble helt rått med 19". Med perfekt senk bak, men foran burde den vært lavere for å få det til å se perfekt ut. Men kan være enig at mange synes det er litt "overkill" med 19" på E36..... Gjelder å skille seg litt ut Planen var jo egentlig å handle 18" BBS Lm replica. Er veldig gla jeg droppet det, ser for meg at til sommeren er det "allemanns-eie" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 får ikke opp noen bileder:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert_ha Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Må sei du har fått gjort masse bra på me bilen din på kort tid! skjønner at du gleder deg til sol og varme! synes og det er på tide snøen smelter vekk nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 Nydlig bil du har Knall tøffe felger. Men den må litt ned frame eller så er alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå