bmw_rune Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 bygger e36 med e46 mtechII front..å da så klart facelift å KUN orginaldeler:)litt montering gjenstår før understellet shttp://images.bimmers.no/viewer.php?fi ... ah0.jpgkal lakkes bimmers.no/files/xcccafxwb6g4no1t31bs.jpgå ALT skal nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Hjelper deg litt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Hei : ) er nåkk ikke den eneste i norge nei, for jeg driver med det samme : ) lykke til med prosjektet da, kult at flere bygger om : D sleng ut bilder da ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Uheldigvis er ikke du den eneste. For det er noe av det styggeste jeg har sett, bare å hive på e46 front uten noen form for bredding på e36 ser helt feil ut dessvere..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Hallo! Velkommen til bimmers.no. Legg ut bilder av prosjektet ditt, det blir spennende og se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Ser ikke helt feil ut da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Syns det så ganske gromt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Jeg har vurdert å sette 7-serie front på min E61 og X5 baklykter! Det hadde sikkert vært råkult Men for de som ikke forstår ironi: Enten så er bilen en E36 eller en E46! Ser helt kebab og jalla ut slike prosjekt, uansett hvor gjennomført jobben er... Hvorfor prøve å få en E36 til å ligne en E46? Kjøp heller en E46 da vel Er ingen originalrytter, men synes det er best å styre unna "gatemiks"... Hvis ideen utelukkende er å få bilen til å se mest mulig spesiell ut, så sjekk tråden "Verdens styggest BMW-er".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 BMW_rune; er det du som holder på med den her i skien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Var temmelig groom den på bildet over her!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Å få en E36 til å se ut som en E46 er totalt mislykket, syntes også ikke det er pent med de som bytter ut baklyktene.. Men slik som den bilen jeg linket til er helgrom.. Skikkelig gjennomført og ikke i fare for å være lik naboens.. Mesteparten av sånne custombygg blir ikke vellykket, men det finnes jo unntak.. Eller så kan man kjøpe en bil, kjøre med den, selge den før den taper seg for mye i pris og så kjøpe seg en ny... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Litt mer inspirasjon (ev les: Kebabtralle) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Den cab,en var sykt rå etter min smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fazerfreak Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 den råeste er vel : edit:bytta bilde.. sjekk : http://www.ruudracing.no for mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Ja Ruud sin er sykt grom. Har sikla mye etter den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå