Rannem Skrevet Februar 25, 2010 Skrevet Februar 25, 2010 Ser du har en venstre sideskjerm i en sølvfarge! Du kan ikke finne ut av hvilken farge det er på den?
AlXz Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Skrevet Februar 25, 2010 Ser du har en venstre sideskjerm i en sølvfarge! Du kan ikke finne ut av hvilken farge det er på den? En kompis sin den skjermen.., kan høre med han evt om du er intresert??
petterl Skrevet Februar 28, 2010 Skrevet Februar 28, 2010 mye skal du har for den lufteluka over cdspilleren ? hel å pen ?
AlXz Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Skrevet Februar 28, 2010 mye skal du har for den lufteluka over cdspilleren ? hel å pen ? Pm sendt
Hankook Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 Jeg trenger dynamo til min e36 318i 92mod. pris? hvor fort kan du evt. sende den?
AlXz Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 Jeg trenger dynamo til min e36 318i 92mod.pris? hvor fort kan du evt. sende den? Har kun m43 dynamo igjen nå :/ Sorry
Blokkis Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 Slenger inn et bud på interiøret, jeg trenger pasasjer sete, baksete og evt dørtrekk. 500,-
turboolsen Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 trenger svart panser jeg alex... og gjerne noen pene fronlykter. de jeg har ser ikke ut.. steinsprut osv hilsen andreas olsen
AlXz Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Skrevet Mars 2, 2010 Slenger inn et bud på interiøret, jeg trenger pasasjer sete, baksete og evt dørtrekk. 500,- Sender deg pm.. trenger svart panser jeg alex... og gjerne noen pene fronlykter. de jeg har ser ikke ut.. steinsprut osvhilsen andreas olsen Har ikke sedan panser lenger jeg.. :/ Har org Bosch lykter.., men liten steinsprut/sprekk i ene glasset nå.
AlXz Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Skrevet Mars 3, 2010 Komplett forstilling. (demperbein førerside er bøyd) Sort dashbord Dører passasjer siden (høyre side). Swartz (086/9) Bremsekraftforsterker, bremsevæske tank, varmeapparat (siemens), bakdempere
AlXz Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Skrevet Mars 3, 2010 elektrisk takluke?? Jepp. Men har ikke testet den. Kan også nevne at den ene bilen her hadde stort ledningsnett. Var kontakter til: - 18knappers kjørekomputer - Ac - El vinduer fremme - Varmeseter Og mulig noe mer.., alt dette lå stripset sammen under gulvteppet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå