MrBroFlow Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Heei. Var på mitt første BMW treff i helgen.. utrolig gøy å møte så mange andre med samme interesse og lidenskap. Derfor lager jeg denne tråden der vi kan legge ut bilder.. Vet at Ove Kvam har en hel bundt med bilder liggende ute på BMWCCN, men hvis noen har noen fler av seg selv eller andre.. så kan vi poste det her. Mvh. Martin Dette er bilder som er tatt av Ove, men sikkert noen andre som har fler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Simensen Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 har du en link til hvor bildene ligger på bmw nnc sine sider. finner dem ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Tøft! Hadde helt glemt det der! (Hadde heller ikke anledning...) Flyttet også tråden til bildeforumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBroFlow Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2010 Link til BMWCCN siden med bilder: http://gallery.raceinfo.no/gallery.aspx ... al_BMWCCN/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 har dere bilde av svart skyline r32? på søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBroFlow Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2010 Står bakerst i køen her, er du eieren? Eneste jeg vet om den bilen er at jeg fikk kjøre den.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 nei, jeg skulle egentlig vært med, men holdt på med bilen på søndag, så kunne ikke, åssen gikk det der oppe da? syns du det var power i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBroFlow Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2010 Hehe. Var helt rått der ja, konge dag! og Bmw funka drit bra! Lærte at man ikke trenger tonnevis av hester for å ha det gøy på bane! Ja var ekstremt med power for meg, er vant til 130hk 520 så blir litt forandring ja, også meget spesielt og prøve ispigg! satt bra;) Utrolig morsom opplevelse, du får hilse eieren og takke fra meg! Er ikke hver gang man drar på BMW treff og ender opp med å kjøre Skyline! Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Hehe. Var helt rått der ja, konge dag! og Bmw funka drit bra! Lærte at man ikke trenger tonnevis av hester for å ha det gøy på bane! Ja var ekstremt med power for meg, er vant til 130hk 520 så blir litt forandring ja, også meget spesielt og prøve ispigg! satt bra;) Utrolig morsom opplevelse, du får hilse eieren og takke fra meg! Er ikke hver gang man drar på BMW treff og ender opp med å kjøre Skyline! Hehe.. ok, det skal jeg gjøre ja, ispigg er helt rått, sitter noe helt sinnsykt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBroFlow Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2010 Her er bilder av R32`en, fikk det av Ove fra BMWCCN. Tøff bil, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 se der ja, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Simensen Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Hei, kjørte en bmw 535 der oppe, noen som har bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Bilder av min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Heeeeeeeeeftig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBroFlow Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2010 Tøffe bilder det der ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå