blast Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 Hmm... Jeg fulgte den sånn mer eller mindre. Får låst men ikke åpnet jeg... Men rele til varselblink trengte jeg ikke. Men måtte visst det til å åpne. Har ikke sett no mer på det, for kaldt...
RemyNG Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Skrevet Februar 24, 2010 satt på rele og men tror er vel at jeg ikke satt i diodene som han beskrev, har ikke sett så veldig mye mer på det da det er passe kaldt ute.
blast Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 Jeg har ikke satt i noen dioder... Kanskje der problemet mitt med å låse opp ligger?
RemyNG Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Skrevet Februar 24, 2010 du fikk til og låse uten og bruke diode? Hmm skal hvertfall fungere med rele men får ikke det til noe av de etter jeg har prøvd og koble som gal. Alt annet på alarmen fungerer. Hvilken ledning brukte du på og koble? Har COM, NC og NO ledninger altså to av hver.
blast Skrevet Februar 25, 2010 Skrevet Februar 25, 2010 Skjønte ikke noe av dette med no, nc og com.... Så jeg koblet to av de til pluss og låse-ledningen til hvit og rød på bilen...
blast Skrevet Februar 25, 2010 Skrevet Februar 25, 2010 Hvilke nr er det på de forskjellige pinsene på de to releene? Altså sånn som det er på tegninga bare med nr...
RemyNG Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Skrevet Februar 25, 2010 ser der ja, ja da blir det innkjøp på rele til da hehe.
AlXz Skrevet Februar 25, 2010 Skrevet Februar 25, 2010 Min alarm hadde rele-er innebygget.. Hadde ikke din også det Kosaisan? 3 ledninger for åpne, 3 for lukke? NO, NC og COM. Det er disse som skal brukes.., så trenger ikke noe ekstra rele'er da.
AlXz Skrevet Februar 25, 2010 Skrevet Februar 25, 2010 - Hvit ledning fra alarmen kobles til rød/hvit ledning i bilen. - Gul/svart ledning fra alarmen kobles til hvit/brun/gul ledning i bilen - Hvit/grå ledning i bilen kuttes. Enden som går til døra kobles til hvit/svart ledning fra alarmen. Enden som går til sentrallåsen kobles til orange/svart ledning fra alarmen. - Gul ledning fra alarmen kobles til 12V via en sikring (eller til alarmen hvis den har egen 12V utgang for sentrallås). - Orange ledning fra alarmen brukes ikke og isoleres. Her er bedre oversikt over NO, NC og COM.., bare sjekk med fargene på bildet, om du ikke har like farger på din alarm.
RemyNG Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Skrevet Februar 25, 2010 Jo hadde rele innebygget, ser ja det var en helt annen skisse forhold til den jeg har nå, håper den fungerer som den skal. Det var godt beskrevet skal få prøvd dette senere får håpe det funker nå.
RemyNG Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Skrevet Februar 26, 2010 fikk prøvd det nå men fungerer forsatt ikke sinnsykt rart, hører at releet inni alarmen jobber men der stopper det verken døra låser seg eller åpner seg med knappen.
sufii Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Har du fått til å koble den nå? Har 92 modell E36, og skal prøve å gjøre det mulig å fjernstyre sentrallåsen i dag. Gått i innkjøpt av HT-188 F fra hpstuff.no. Noen tips dersom du har fått det til?
bjeagle Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 slet selv med dette for et par år siden, du kan jo se om dette hjelper deg noe.. viewtopic.php?f=1&t=70539 viewtopic.php?f=1&t=38814
RemyNG Skrevet April 6, 2010 Forfatter Skrevet April 6, 2010 Nope fikk ikke koblet dette opp så ga rett og slett opp tilslutt, skal få prøvd en annen gang når det blir litt varmere. Du får si ifra åssen du har koblet opp og om det funker til meg når du har fått gjort det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå