Rabies Skrevet Februar 9, 2010 Skrevet Februar 9, 2010 Jeg driver å snoker etter linseglass til nærlys på min 97 E36 nå (bosch lykter), men finner bare forhandlere som selger hele lykteglasset med ytterglass og alt. Greia er at jeg bare trenger selve innerglasset (den runde luringen) til nærlyset på begge sider siden de er brent og gulbrune. Så; Finnes det noen forhandlere som selger linseglass separat?
sladjan Skrevet Februar 9, 2010 Skrevet Februar 9, 2010 Du kan få kjøpe lyktene mine så har du flere innerglassa å holde på med om noen dager hehe eneste som mangler på de er motorer til justering av høyde og 2klips som blinklyset blir skyvd inn på ene lykta
Rabies Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Skrevet Februar 9, 2010 Skulle jo helst hatt bare glassene da Ellers er det jo likegreit å kjøpe nye komplette lykteglass fra koed eller noe regner jeg med
in2you Skrevet Februar 9, 2010 Skrevet Februar 9, 2010 Passer glassene fra compact? Eller er disse også ''special-made''?
Rabies Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Skrevet Februar 9, 2010 ALT er special made på compact Har en komplett compact lykt liggende selv, men de glassene passer nok dårlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå