Tommy91 Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 Kunne du tatt noen bilder av rusta på bilen? veldig intressert i den og gidder liksom ikke dra helt fra oslo for å hente en ihjel rustet bil, hvis du skjønner, du har papira på bilen? så det er mulig å regge den? og åssen er motoren i den, starter den?
Vegard-E30 Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 shadowline takrennelist høgre side til coupe? evt kor mykje?
Mr.Silver Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Skrevet Februar 11, 2010 Hei. Pris på facelift lyktene? De går billig, den ene lykta mangler ringene rundt, også er den løs, tror dette er bare å skru sammen igjen men ike 100% sikker. Her har du to bilder til av lyktene. Er så godt som komplette.
Mr.Silver Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Skrevet Februar 11, 2010 Kunne du tatt noen bilder av rusta på bilen? veldig intressert i den og gidder liksom ikke dra helt fra oslo for å hente en ihjel rustet bil, hvis du skjønner, du har papira på bilen? så det er mulig å regge den?og åssen er motoren i den, starter den? litt rust i buene bak, dempertårn bak på førerside, batteriplate og dørken inni. Det er iallefall det jeg vet om. Ser ut som bilen nå er solgt. men ikke fått noe eksakt pris på den. shadowline takrennelist høgre side til coupe? evt kor mykje? Er ikke shaowline, er lakkert i sortblank har du oljekjøler med slanger?Mvh Andreas Har desverre ikke oljekjøler..
Mr.Silver Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Skrevet Februar 12, 2010 Mye skal du ha for bakfangern? Kun fangeren eller med M-tech I skjørtet også?
gkw89 Skrevet Februar 12, 2010 Skrevet Februar 12, 2010 litt OT, men den bilen her kjøpte du av en kompis av meg tror jeg... den blå altså...så kult å se den lever så vidt enda Hvis du har kompiser i Kristiansund så har jeg kjøpt den av han Har hatt to eiere i kristiansund de siste to tre årene denne her. ahh, såpass... da er det nok ikke du som kjøpte den av kompisen min... for han som kjøpte den tok fly til oslo og kjørte hjemat... hehe
Mr.Silver Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Skrevet Februar 20, 2010 Komplett fanger med skjort Ikke peiling.. Vokser ikke akkurat på trær lengre disse m-tech skjørtene da:) Kom med ett godt bud så får vi ta det derifra.. Kunne tenkt meg å beholdt det så det går ikke gratis
Mr.Silver Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Skrevet Februar 20, 2010 Startet å kjørte bilen på torsdag. Motor og gear virket toppers. ingen tikking fra motor, noe som er ganske imponerende, iskald bil, som har stått iallefall to år.. Motor selges komplett med ledningsnett og gear
Mr.Silver Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Skrevet Februar 22, 2010 Er der brukbart effektanleg? Desverre solgt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå