kawaman Skrevet Februar 10, 2010 Skrevet Februar 10, 2010 Jeg har problemer med sirkulasjonen i kjølevannet. I fjor byttet jeg vannpumpe,termostat og termostathus. Da hadde jeg ikke no problem. Dette begynte for litt siden. Så jeg byttet til ny vannpumpe og ny termostat igjen uten hell. Kan det f.eks være no feil med radiatoren? Er det et kjent problem noen har vært borte i før? Takker for svar
wabby Skrevet Februar 10, 2010 Skrevet Februar 10, 2010 Du sier ikke om hva symptomene er, men se her f.eks: viewtopic.php?f=1&t=144027
The_transporter Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 på de motorene må du somregel stå i en slakk oppoverbakke og lufte SKIKKELIG ikke bare skru ut skrua og vent 10 sec. jeg mener skikkelig!
kawaman Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Skrevet Februar 11, 2010 Du sier ikke om hva symptomene er, men se her f.eks:http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=144027 Fikk øye på den etter jeg skrev.. Skal begynne med og se på den..Det er svært like symptomer ja..
Aladdin80 Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 Hei hei! Jeg holder akkurat på med ett lignende problem på akkurat samme bil, dette begynte med at den ikke ble varm på tomgang inne i kupèn. men den holdt seg på normal temp på måleren. Under kjøring kunne jeg merke at det kom varme inn og at det plutselig ble kaldt sånn vekselvis under hele turen............ Her forleden stod bilen å gikk på tomgang, bilen var da normal varm temperatur, plutselig begynte bilen å jage på turtallet og etter cirka 20sek stoppet bilen. Fikk etter fem min startet bilen normalt igjen, tok så en tur til byen hvor da under hele turen tempen inne i kupèn ble varm/kald vekselvis........ Stoppet på en bensinstasjon og prøvde å lufte systemet ordentlig, fyllte på 3-4liter cirka og da begynte bilen å sende godt med varme inn i kupèn igjen. Men så da, at det ikke var noe gjennomstrømning av kjølevann, kom altså ikke noe kjølevann ut av slangen som går inn på toppen av radiatoren, tok da kontakt med min Bmw expert. Han har nå demontert vannpumpe og termostat, han mener dette er problemet på bilen min. Håper han har rett der, kan ikke se at det er noe spesielt mye mer frostrøyk ifra eksos enn normalt på denne årstiden. Dette er hvertfall noe jeg har opplevd! Men skulle gjerne hatt noen svar hvis noen har noe forslag der ute:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå