olsensheep Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 selges eller byttes i felger til e36-e30-e46 kom med bud noen få riper i de ikke noe alvorlig selger de pga bilen skal vekk å samme med felgene selger sde separat . tenkte meg rundt 7 for de men som sakt kom med bud dekkene er ikke de beste men orker vell en sesong til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmere39 Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 hvor mye har du tenkt deg for disse felgene da ? Hva er dimmen på dekka ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Hvordan er tilstanden på de? Flere bilder evt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsensheep Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2010 disse er meget pent behandlet ikke noen skader eller noe sånt er en ting å de er at det mangler 2 senter kopper men dette kan jeg fikse dim på dekkene mener jeg at er 225 40 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle-bmw Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 er intresert ring 95921464.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
igland520i Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Er meget intresert, ring eller send meld 99371661 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Putt dette i første tråd når du slenger ut noe for salg: Tilstanden på varen ( gjerne detaljert ) Hva du har av kvitteringer/ dokumentasjon ( er mye tyveri ute å går så da er det jo fint å vise at du har ditt på det rette ) Bilder, ja ser du har det meg Hvor varen befinner seg Pris : med og uten frakt evt om varen må hentes gjerne hvorfor du selger ( en potensiell kjøper liker produktet og undres naturlig nok over hvorfor du selger det, liker du det ikke? noe galt med det? osv osv ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsensheep Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Felgene ligger i Skien, han har ikke kvittering fordi det er de gamle felgene mine og jeg fikk de med 520`n jeg kjøpte og byttet de med selger. Kan ta bilder av de senere idag, hvis dette er ønskelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå