spruddel Skrevet Mars 20, 2010 Skrevet Mars 20, 2010 http://www.google.com/maps?f=q&source=s ... 89965&z=13
BMW-Marianne Skrevet Mai 25, 2010 Skrevet Mai 25, 2010 Hehe... Er vel noen biler siden det bilde ble tatt
///Mysild Skrevet Mai 25, 2010 Skrevet Mai 25, 2010 Noen som vet hvor lang tid det tar fra m an møter bilen til bildene ligger på nett? jeg møtte Google bilen for 5-6 uker sia eller noe... men det var på en sidevei, så ikke sikkert det ble noe bilde...
bcRichard Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 Fant en E60 taxi fant også en e65 og en z4 i gatene i miami. Tror det er E65 det heter, drep meg hvis jeg tar feil
Kristian H. Foss Skrevet August 15, 2010 Skrevet August 15, 2010 Ble tatt bilde av i det jeg parkerte bilen hjemme på torsdag, og observerte bilen igjen, da over brua ved "Bakeriet i Lom". Noen som veit når tid de nye bildene kommer?
djanrune Skrevet November 7, 2010 Skrevet November 7, 2010 Noen som vet når det kommer mer bilder der? får låg forran den google bilen i sommer 1 gang og kjørte i møte med den 1 gang, så hadde vært litt spennende og sett om noen av dei bildene kom med, får den har vist reist fårbi her et par ganger utenom det også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå