liffi Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Min nye E34 525 24v "94" Bilen er tilnermet helt orginal uten om hvite blink i front å div små detaljer;) voksenkjørt i flere år, meget strøken interiør å rustmessig. Litt nederst på dører, å 2 hull i kanal, men det er det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Gratulerer, ser ut som en bra bil dette! Har du noen planer for den? Herlig med skinn interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2010 Skal selges på lørdag:p hehe. har hatt den en stund nå, har bare ikke fått somla meg til å legge ut bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Pen bil ja Likte interiøret. Kan jeg spørre om hva som blir neste bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2010 blir vell en ny e34 tenker jeg;) prøve å finne en meget strøken en, men er ikke lett. litt små kresen. heh. men vurderer også å bli ferdig med m535 prosjektet mitt. men får se hva som skjer. 1 av 2, heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 Neste bil blei E30 cab (M50) Prosjekt. som får full M tech nå å andre div snadder:) lukter evt Turbo i løpet av sesongen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå