fredrikt Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 hei. Monterte idag coilovers på min 318i E36, og etter å ha byttet demper bak tok jeg det på en liten prøvetur. Da gikk tårnlageret bak i stykker, og dempern løsna. Etter en liten tur på Motor Technik i Skien var jeg tilbake med nytt tårnlager bak. Dette ble montert men etter en liten prøvetur gikk også det til hælvette? Dempern gikk rett igjennom det og opp gjennom bagasjeromstrekket.. Noen som har erfaring/tips?????
sapphire Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 skjedd det samme med min, ska bytte mitt til helga...rett å slett slått tvers imellom. "orginale" dempere også.
hagenisse Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 Som sagt i tulletråden, jeg tipper dere monterer feil. Det skal være en skive på undersiden også. Glemmer dere den hopper hele gummien ut og man er uten demping. Ikke første som gjør den tabben..
sapphire Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 skiva mi er der, mulig noen har montert feil engang. bestilt begge nye, så får vi se om det har vært noen cowboyer der...
fredrikt Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Skrevet Februar 11, 2010 Den blei montert på mitt.. Kjøpte tilogmed nytt på Motor Technik, BMW verksted i Skien. Den holdt i 500 meter så gikk dempertoppen tvers imellom..!
hagenisse Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 Skeptisk jeg altså. Riktignok er de av dårlig kvalitet, men 500 meter er typisk feilmontering. Been there, done that..
fredrikt Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Skrevet Februar 12, 2010 Var nok ikke monteringsfeil som du var så forbaska sikker på Den skiva var rusten og dempern hadde blitt slått gjennom den fordi den er HELT stiv hele veien.
hagenisse Skrevet Februar 12, 2010 Skrevet Februar 12, 2010 Hva mener du? Demperen er helt stiv? Da kalles det ikke demper lengre..
destroyy Skrevet Februar 12, 2010 Skrevet Februar 12, 2010 Har 2 venninner som sleit med dette.... Begge har coilover å det blir for stivt for orginale tårnlagra virker det som... hu ene monterte kliss nytt å enda spratt den mellom Kjøp deg no forsterka tårnlager så er du kvitt problemet
fredrikt Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Skrevet Februar 12, 2010 Kjøpte noen jævla heftige skiver å la under Så problemet er løst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå