bmw 92 Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 har ein 318 is motor ...i e36 passer ein 525 motor uten å bytte noe eller går alt rett i ledningsnett og alt??noen som veit
Turbotommy Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 Det er vel forskjellig bunnpanne på M50 motorene i e36 og e34 ivertfall
AlXz Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 Må bytte: - Bunnpanne - Oljesil/pickup - Motorfester med gummiputer - Oljepinnerør/pinne - Motorledningsnett (kan bruke det, men må skjøte litt strøm ledninger etc)
rando0m Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Må bytte:- Bunnpanne - Oljesil/pickup - Motorfester med gummiputer - Oljepinnerør/pinne - Motorledningsnett (kan bruke det, men må skjøte litt strøm ledninger etc) Har byttet ut alt som er skrevet ovenfor, men stysset litt på dette: - Motorledningsnett (kan bruke det, men må skjøte litt strøm ledninger etc) Er det andre ledninger en strømkablene som må skjøtes eller "jobbes" med. Da alle mine strømkabler passer helt fint. Lurer også på 2 ting til: Kan jeg bruke hjernen fra e36 eller bør jeg bytte ut og bruke hjernen fra e34. Det samme lurer jeg på om Lamdasonden, kan jeg bruke den som allerede står i, eller må jeg bytte ut til den som står i e34 takk for svar
AlXz Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Hjernen som sitter der kan du fint bruke. El.nettet på e34 har rele-er plassert rett ved hjernen Mens e36 el.nett har rele-ene ved sikringsboksen og hjernen på andre siden. E34 motoren jeg satt i e36 hadde "pluss" terminalen i motorrom på førersiden en plass, derfor jeg nevnte skjøte strømledning.. e36 har den på passasjer sida, så måtte legge en ledning mellom disse.., men lite stress det der ja..
Olelink Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Vet ikke hvilken hjerne du tenker på når du sier "e36 hjernen", men du kan selvfølgelig ikke bruke 318is hjernen på en m50, mangler 2 sylindre på 318is hjernen. Om du derimot mente at du har en e36 m50 hjerne så blir det noe annet. trenger ikke e34 m50 hjerne selv om motor kommer fra e34 nei
rando0m Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Hjernen som sitter der kan du fint bruke.El.nettet på e34 har rele-er plassert rett ved hjernen Mens e36 el.nett har rele-ene ved sikringsboksen og hjernen på andre siden. E34 motoren jeg satt i e36 hadde "pluss" terminalen i motorrom på førersiden en plass, derfor jeg nevnte skjøte strømledning.. e36 har den på passasjer sida, så måtte legge en ledning mellom disse.., men lite stress det der ja.. ok.. takker for svar. bør jeg bytte ut lamdasonden også ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå