Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Når det gjelder tørkehåndkle, så er det Water Magnet jeg henviser til :)

Skjønner :wink: Dette har jeg faktisk ikke prøvd selv, men det kjentes ikke så bra ut.

Skrevet

Water Magneten min var meget dårlig til og begynne med, men jeg var fornøyd med den etter å hatt den en stund. Virker som den trenger litt "innkjøring" :)

Men etter å ha prøvd andre typer på markedet, er den ikke så god lenger... ;) Nå bruker jeg Cobra HD Guzzler sin tørkeklut. IMG_5876.jpg

Skrevet

Ja, det virker ivertfall som det er kvalitet på det. Blir nok å handle endel snacks nå som vaskesessongen snart er i anmarsj. Bøtte med gritguard o.l. :) Virker som et utrolig godt patent!

Skrevet

Du blir overrasket over hvor mye møkk som ligger igjen i bunnen av bøtta når du bruker en Grit Guard, så man skjønner godt hvorfor den er der :wink:

Skrevet
Du blir overrasket over hvor mye møkk som ligger igjen i bunnen av bøtta når du bruker en Grit Guard, så man skjønner godt hvorfor den er der :wink:

Da blir det nok snart en bestilling :) Sikkert greit å ta med litt microfiberhåndkler i samme slengen, samt noen poleringsputer til maskinen!

Skrevet

Når vi først er inne på bilpleie. Bmwccn øst skal iløpet av kommende våren ha et treff hos remitek om intriør rens. Mere info kommer senere ;-).

Skrevet

Det du trenger for å vaske bilen er:

Jif-Skurekrem, som du dekker bilen med.

otdlp9bj3jkl8et2zmxg.gif

Jif-en påføres med en god skure-svamp (Disse får du rimelig på europris)

8syo2pn2g8vfveqri61w.jpg

For vanskelige flekker/asfalt, så bruker jeg å gå over med ett halvgrovt sandpapir. (Beregn en halv til en hel rull pr vask)

5d7w5quh8xykm2ojvypq.jpg

Til slutt tørker jeg bilen med stålull. Ull er som kjent mykt og god, og når det i tillegg er laget av stål, så kan du bruke den flere ganger.! Så her sparer du penger.!

j68rfi72hxogkug8xvps.jpg

Følger du oppskriften her, så har du en ren og pen bil, uten at det har kostet deg skjorta.!!! :mrgreen::mrgreen:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...