Ad|oS Skrevet Februar 18, 2010 Skrevet Februar 18, 2010 Når det gjelder tørkehåndkle, så er det Water Magnet jeg henviser til
Rannem Skrevet Februar 18, 2010 Skrevet Februar 18, 2010 Når det gjelder tørkehåndkle, så er det Water Magnet jeg henviser til Skjønner Dette har jeg faktisk ikke prøvd selv, men det kjentes ikke så bra ut.
Dr_S Skrevet Februar 18, 2010 Skrevet Februar 18, 2010 Water Magneten min var meget dårlig til og begynne med, men jeg var fornøyd med den etter å hatt den en stund. Virker som den trenger litt "innkjøring" Men etter å ha prøvd andre typer på markedet, er den ikke så god lenger... Nå bruker jeg Cobra HD Guzzler sin tørkeklut.
Rannem Skrevet Februar 18, 2010 Skrevet Februar 18, 2010 Nå bruker jeg Cobra HD Guzzler sin tørkeklut. Hvem i Norge fører denne? Stor liten i forhold til watermagneten?
Dr_S Skrevet Februar 19, 2010 Skrevet Februar 19, 2010 Nå bruker jeg Cobra HD Guzzler sin tørkeklut. Hvem i Norge fører denne? Stor liten i forhold til watermagneten? www.blankbil.no fører den ihvertfall...den er ca like stor som WM, men mye tykkere.
Rannem Skrevet Februar 19, 2010 Skrevet Februar 19, 2010 http://www.blankbil.no fører den ihvertfall...den er ca like stor som WM, men mye tykkere. Oooh Tror jeg må skaffe en slik! Så bra ut. Du har ikke prøvd Mothers sin også?
Dr_S Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 Ikke testet Mothers sin nei, ikke hørt noe om den heller...den er sikkert bra den og, de har bra produkter.
Rannem Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 Ja, det virker ivertfall som det er kvalitet på det. Blir nok å handle endel snacks nå som vaskesessongen snart er i anmarsj. Bøtte med gritguard o.l. Virker som et utrolig godt patent!
Ad|oS Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 Du blir overrasket over hvor mye møkk som ligger igjen i bunnen av bøtta når du bruker en Grit Guard, så man skjønner godt hvorfor den er der
Rannem Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 Du blir overrasket over hvor mye møkk som ligger igjen i bunnen av bøtta når du bruker en Grit Guard, så man skjønner godt hvorfor den er der Da blir det nok snart en bestilling Sikkert greit å ta med litt microfiberhåndkler i samme slengen, samt noen poleringsputer til maskinen!
Glenno Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 Når vi først er inne på bilpleie. Bmwccn øst skal iløpet av kommende våren ha et treff hos remitek om intriør rens. Mere info kommer senere .
Deep Dish Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 Det du trenger for å vaske bilen er: Jif-Skurekrem, som du dekker bilen med. Jif-en påføres med en god skure-svamp (Disse får du rimelig på europris) For vanskelige flekker/asfalt, så bruker jeg å gå over med ett halvgrovt sandpapir. (Beregn en halv til en hel rull pr vask) Til slutt tørker jeg bilen med stålull. Ull er som kjent mykt og god, og når det i tillegg er laget av stål, så kan du bruke den flere ganger.! Så her sparer du penger.! Følger du oppskriften her, så har du en ren og pen bil, uten at det har kostet deg skjorta.!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå