Syvers Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Hallo Var lenge på utkikk etter e46 i sommer, da jeg ville ha noe nyere en e36. Fant til slutt en 320 touring jeg syns så veldig pen ut og hadde grei kilometer stand som var 165000 Det var en voksen mann(bmw entusiast) som hadde den, han hadde vært å kjøpt den på bmw i tyskland da han kjøpte den. Den er helt greit utstyrt syns jeg, kunne dog vært Mtech og med xenon lykter. Det jeg kommer på i farta er: -Sportsunderstell - Helsvart innvendig med sportseter -Automatiske blendespeil -Klimanlegg osv -Multifunksjons ratt Fulgte med orginale bmw 17" felger han kjøpte nye på Bmw i Tyskland, og org 15" piggfri. Kjøpte nye hakkapeliita 5 på starten av vinteren, og har planer om nye sommerfelger til sommeren. Jeg har få satt på Profftoning på alle sideruter og bakruta. Kjøpt Hviteblink rundt bau og facelift baklykter. TO DO listen er: -Xenon i alle lys -senkesett (kjøpt supersport 40/30) -Nye sommerfelger 18/19" Her er noen dårlige mobilbilder jeg har tatt, skal få tatt noen bedre senere LIke etter jeg kjøpte den. Sånn den ser ut den dag i dag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvers Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2010 Noen som har erfaring med senking av touring? Tror dere 40/30 kan bli bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 Pen bil du har skaffet deg Ang senking syns jeg det bør være større forskjell enn 10mm mellom foran og bak på E46. Denne er etter hva jeg husker senka 55/30 og det ser veldig bra ut. Du kan jo kjøpe senkeskåler som senker 10mm ekstra så får du ca lik senk som denne bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 Grattis med bayer. Bare å pøse på med bilder. Det liker vi Interiørbilder også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvers Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2010 Takk ja må få tatt noen flere, og bedre bilder som jeg skal legge ut Men ja, ang senkingen så er jeg veldig usikker der når jeg ikke har noe erfaring med det:P var pen senking på den bilen du la ut bildet av, syns sånne felger passer bra til bilen. Har lyst på bbs ch, csl, hartge classic, bbs lm eller e60 m5 felger. Har også sett litt på felger med chrome kant og svart senter.. Men er litt usikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå