Kalle66 Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Selger da alle mine dekksett pga. att jeg ikke har noen bil å sette de på. BBS felger av ukjent merke. bak 255/??-17. NYE Federaldekk, koster 1200 pr. dekk uten omlegging. fremme 235/??-17. Dekka bør skiftes, nedslitt på innsiden. Synest dekka passer e34 perfekt, i stedet for standard "rånefelger" Ikke kantkjørt og fri for skader, men har flassa litt klarlakk et par plasser. Synest ikke med mindre du står 0,5m fra bilen. Originale BMW felger, 15" Aldri brukt dekka selv, OK med spor. fungerer en sesong til. egentlig til e36, men følger med spacer så de passer e34. Stygge vinterfelger: Står på utslitte nokian vinterdekk. selve felgene har ikke noen skader eller riper, men etter min mening er de bare stygge BMW kantfelg 16" Feite felger til e34, trur to av felgene har en bulk. Ellers flassing i klarlakken og aluminiumet har begynt å irre et par steder. Kontakt meg her på forumet, eller på 91574580 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Heidu, er int. i bakdekka om de er bra. Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalle66 Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2010 Bakdekka på BBS felgene? Holder til i Vik i Sogn. Selger kun hele sett, ikke bare to og to dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Er alle 4 dekka slitt på innsiden eller bare framme? jeg kjøper jo uansett ikke slitte dekk. Men er int. i de på 255 breie om de er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalle66 Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2010 Dekkene selges på felg, altså fire dekk på felg selges komplett. Ikke to dekk og en felg, eller 3felger og et dekk.. osv. Bakkdekka som står på BBS felgene er helt nye, dvs ikke slitt på innsiden. framdekka som står på BBS felgene er slitt på insiden. må skiftes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Februar 16, 2010 Share Skrevet Februar 16, 2010 pris på 16" kantfelgene? Passer de e39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalle66 Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2010 2000,- Er ikke sikker på om de passer, men kan sjekke om det er rett navdim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Februar 16, 2010 Share Skrevet Februar 16, 2010 ok. hvilke stand er dekkene i? bor du langt unna ålesund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalle66 Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2010 dekkene har ca 4mm med spor, men nesten ingen pigger. Dekkene har byttet rulleretning, og da forsvant piggene fort. 4,5 timer til ålesund etter telefonkatalogen.no, men kan sikkert få sendt dekka til førde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 ok. tror jeg får lete litt videre. likte felgene, men ikke til den prisen når de er i slik stand. lykke til iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalle66 Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalle66 Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattrofrank Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Er bbs felgene delte? Bredde og inpress på disse? Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalle66 Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2010 Tror dem er delte, men enten så er skruene fake ellers så trenger du noe slags spesialverktøy. Bredde: 255 bak og 235 framme. inpress er eg litt usikker på, men kan sjekkes opp viss du er intressert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freezze Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 mye skader på 15" Org ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå