Gå til innhold

e36 320 vurderes solgt.


thorbis
 Share

Anbefalte innlegg

har en 1991 modell 320i til salgs da jeg har brukt for trekkbil. bilen har gått 191000 og har det meste av foringer og stag under nytt høsten 09. nye coilovers høsten 09. eu-godkjent i februar 09. bilen har noen små skader på begge bakskjermene etter og ha blitt truffet på en parkeringsplass. også litt subb i hjulbuene foran etter senking med for store dekk. nye sommerdekk 09. vinterdekk holder denne vintern. er ikke frontfanger på bilen nå da jeg var borti en snøkant og abs plasten sprakk. denne blir kjøpt ny og lakkert i bilen farge.(M-fanger.) er også m3 skjørt på bilen.

Bilen skal på service nå på 195000. intriøret er byttet til sorte stoler og bakseter og dørtrekk. mangler gulvteppe og b-stolpe deksel i sort. er en go bil som jeg ikke har hatt ett eneste problem med når jeg kjøpte den våren 08.

ring/sms/pm for mer info. 48076159

pris: 36000 el bud.

c2vclczrwyt26azazq4j.jpg

3zwymzjz9bzqkkfqsatw.jpg

m9bu190lwnxjgm995ddu.jpg

ehez25bamivmxwofqf1v.jpg

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok noen bilder i dag av småskader/rust og intriør. bilen blir sendt til innvendig vask og rens, samt utvendig vask og polish i morgen. ny frontfanger (M) er bestilt og blir lakkert så fort den kommer hjem til meg. ellers så er bilen temmelig grei til og være en 1991 modell. den er importert i 05. sitter fk-coilovers på bilen. nye kuler og foringer i hele forstillinga. bakstillinga er tett og lydløs og fikk ingen merknader på eu. M3 skjørta til bilen er tatt av for vintern, men blir montert før salg. evt om kjøper vil gjøre dette selv når snøen har gått.

bildene ble for store så jeg kan sende de på mail til de som ønsker det. aner ikke hvordan jeg forminsker bilder. her er ett par.

rv6z7mlri7wavnk57gsn.jpg

9dhnfawhmumc1p328t8l.jpg

ws2oxw39ksxwypyhvlwh.jpg

ionr57bf82gbpnlts5ln.jpg

6d2k0tkdl9fyuvfbvtfn.jpg

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...