Gå til innhold

M3'en levert! (e92)-oppdatert m. flere bilder- DYNO RUN S.4

HSA
 Share

Anbefalte innlegg

Takker! Siden sist er bilen blitt oppgradert med Evolve "Stage 1", dvs. eksos (Remus Sport catback) remap og filter. Samt karbon diffuser og 15/10 mm spacere front/bak. Vurderte bl. a Eisenmann, men synes Remusen ser knallbra ut, bra kvalitet og litt grovere lyd enn Eisenmann. Ellers blir det montert BMW performance front splittere i karbon snart.

Supersprint har jeg bare hørt bra om, men Evolve kunne ikke levere disse, så det var ikke et alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drømmebildrømmebildrømmebil! :D

..jeg vil tro du koser deg! :D

PERFEKT farge på bilen. Spacegrå eller den litt mørkere gråfargen (som jeg ikke husker navnet på i farta). ?

Takk, bilen er spacegrå, ja! "Sparkling graphite" var det den mørkere varianten het (på engelsk), men den tror jeg er gått ut. Vurderte den seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig pen! :) drømmebil!

Leste på nettet at den kostet rundt 54,500 £. Det var med frak, skilt og alt dette. Med dagens kurs blir dette rundt 490.000kr.

heia norge! :roll:

Med ZCP og DCT pluss annet utstyr havner den på rundt £65K. Akkurat passe, det er det den burde kostet i Norge og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei, han har skiftet mening etter at den nye modellen kom! Bare sjekk Top Gear for noen uker siden der de testet E92 m/competition package mot RS5. Mulig episoden ikke er vist i Norge ennå.

Tro det eller ei, Clarkson har leilighet i bygget der jeg bor og jeg møtte ham i garasjen i fjor da jeg skulle parkere M'en. Han hadde en F10 535i på lån en uke. Fikk slått av en liten prat. Moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe tøft :D du får hilse da! :P

Har bare sett fyren et par ganger på to år, men skal hilse hvis jeg ser'n igjen!

For litt siden stod det en CLK63 AMG Black Series på plassen hans, grom bil.

(En av)hans private biler dette.

i1euan23fo6916d662nv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...