DanielMK Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Gå inn på youtube.com - lag deg ein konto (gjort på 30 sekunder), så laster du opp videoen der, og kopierer linken inn her i forumet For ein drømmebil du har fått deg .. Ikkje mange som kan ta seg råd til å kjøpe ein slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HSA Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2011 Here you go. Beklager kvaliteten, tatt med mobilkamera. Max. hp 444,8, moment 430,5 nM. Bruk høyttalere el. hodetelefoner... HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Ahhh... digg Virkelig ein nydelig bil ! Drømmebil NR 1 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 fyfan for en lyd! Remus er ikke dumt, det tydeligvis! Hvor kjøpte du det? Har du byttet hele veien? RÅ bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HSA Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 Det er bare bakpotter pluss connecting pipes fra bakre katalysator. Veldig fornøyd med systemet, jeg sammenlignet bla. med en annen M3 med Eisenmann Sport som jeg syntes bråkte for mye i kupeen (drone). Remus har vært i gamet i 30+ år og driver seriøs produktutvikling, og så er det i tillegg en god del rimeligere enn f.eks Aprapovic og Eisenmann. Kjøpte det hos Evolve i UK. Fått montert BMW performance frontsplitterne nå også forresten, burde prøve å få lagt ut noen bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 jeg driver å bestiller remus SPORT fra modbargains.com er det sport eller race, du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HSA Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 Jeg har SPORT, race blir for voldsomt og er ikke TUV godkjent såvidt jeg vet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå