Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kom en S14 200sx etter meg, han ble avskilta på stedet vistnok.. Vi dro fra skolen sammen, men han stakk inn å henta noe, så kom 5 min etter meg... blir nok litt skruing der fremover med bytting av div trimdeler osv til org :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biltilsynet har tydeligvis ikke sansen for musikk! Men er jo ikke store tinga de tok deg på, dette ordner du nok fort :)

Håper biltilsynet en gang stopper meg i min E36, der finner de nok ingenting :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biltilsynet har tydeligvis ikke sansen for musikk! Men er jo ikke store tinga de tok deg på, dette ordner du nok fort :)

Håper biltilsynet en gang stopper meg i min E36, der finner de nok ingenting :D

Jada.. Fikk beskjed om at bakdekkene mine kunna falle av i hard sving pga alt for smalt dekk i forhold til felg bl.a... kanskje sant d, men så hardt har ikke jeg tenkt å kjøre, å tror heller ikke jeg oppnår d i en unnamanøver i en evt sitasjon..

Trenger faktisk ikke på BT for å vise den heller igjen, men på et godkjent bilverksted, så d fikser vi fort ja :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tss, heldig, alt er i sin skjønneste orden, bortsett fra frieksos å de bakfelgene mine som vistnok var livsfarlig.:)

Har forresten handla Coilovers i dag, så nå kan jeg endelig få ønsket høyde på bilen :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra med justerbart :D

Hvilken type da? Å pris? :wink:

Jaa, skal bli fint å få riktig høyde :)

GT Cupline Fahrwerke er merket.. Har ikke hørt så veldig om det, men kom meg for øret at en del VW/Audi folk bruker dette på eldre biler. SKal bli spennende å se..

Prisen kom vel på hele 2500.- inkl frakt. Så kommer det vel en liten moms i tillegg, men han skulle skrive ned summen på pakken.. Er forøvrig fra en butikk/nettbutikk i Tyskland. Veldig hyggelig han jeg hadde kontakt med pr. mail :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra med justerbart :D

Hvilken type da? Å pris? :wink:

Jaa, skal bli fint å få riktig høyde :)

GT Cupline Fahrwerke er merket.. Har ikke hørt så veldig om det, men kom meg for øret at en del VW/Audi folk bruker dette på eldre biler. SKal bli spennende å se..

Prisen kom vel på hele 2500.- inkl frakt. Så kommer det vel en liten moms i tillegg, men han skulle skrive ned summen på pakken.. Er forøvrig fra en butikk/nettbutikk i Tyskland. Veldig hyggelig han jeg hadde kontakt med pr. mail :)

Det var billig! Ikke tuv godkjent da regner jeg med? Hvor mye senker det da?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, med TUV papirer og alt :) 80mm (el 85?) forran og 65mm bak :) usikker på om det gjelder kun fjæra bak el om det er med justeringa.. :)

hmm, da var jo det veldig billig. Er det rustfritt da? Så det ikke ruster opp om du tar deg e tur på salta veier :wink:

Blir spennende å se det montert på bilen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...