Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

Da har vi hatt en liten økt på gammelbilen min igjen..

Startet normalt, og går egentlig greit på tomgang. Har fått skaffet b25 hjerne, så den saken er biff.

Når alt er koblet til, så fungerer den på tomgang, men er håpløs og kjøre. Tar man av kontakt til LMM, så kjører den bedre, og kan dra sakte turtall oppover en stund.. Gir man full gass, så fusker den/smeller..

Har byttet rotor, fordelerlokk og alle pluggledninger nå. .

Føler vi er inne på noe nå, siden det fungerer mye bedre enn da jeg hadde den..

Noen som har noen tips til hva som videre kan sjekkes? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men tester dere de delene dere tar av "problembilen" for å teste de på en fungerende bil? :wink:

Det har vel vært gjort til en hvis grad ja tror jeg, men det skal jeg ikke si sikkert..! Det kan sikkert minigris svare nærmere på.. :)

Som sagt så har han kommet en del hakk nærmere, så det må være på vei til en løsning nå..!

Bygg om til 3 dobble webere!!...:)

Men som 635csi sier kan det være lurt å teste delene dere tar av, kan jo være flere ting som kødder og ikke kun en del.

Edit: har dere sjekket fargen på pluggene?

Ja, det har du absolutt rett i..:)

Mener han sjekket pluggene på søndag.. Tror ikke det var noe ulumskt der. Eneste forskjell på bilen etter dette er at dne har fått riktig hjerne nå.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tester dere de delene dere tar av "problembilen" for å teste de på en fungerende bil? :wink:

Det har vel vært gjort til en hvis grad ja tror jeg, men det skal jeg ikke si sikkert..! Det kan sikkert minigris svare nærmere på.. :)

Som sagt så har han kommet en del hakk nærmere, så det må være på vei til en løsning nå..!

Bygg om til 3 dobble webere!!...:)

Men som 635csi sier kan det være lurt å teste delene dere tar av, kan jo være flere ting som kødder og ikke kun en del.

Edit: har dere sjekket fargen på pluggene?

Ja, det har du absolutt rett i..:)

Mener han sjekket pluggene på søndag.. Tror ikke det var noe ulumskt der. Eneste forskjell på bilen etter dette er at dne har fått riktig hjerne nå.!

vist tennpluggene blir druknet av bensin så kan det oppstå kortsluttning i tennpluggen.spesiellt ngk plugger! vist ikke de er skiftet :) det er ikke mye som skal til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vist tennpluggene blir druknet av bensin så kan det oppstå kortsluttning i tennpluggen.spesiellt ngk plugger! vist ikke de er skiftet :) det er ikke mye som skal til.

Nye tennplugger som står i! :)

LLM er fra 325?!

Det stemmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sier ikke fargen noe om blandingsforholdet da? Er de svarte brune eller hvite? Om dere sjekker rett etter dere har prøvd å presse bilen kan jo det være mulig å lese ut noe der. De skal vel være lysebrune om alt er ok synes jeg å huske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...