Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

jada, er så irriterende og legge ut bilder. For det er noen som kan en hel del her. Og begynner og krangle om det ene og det andre. Vanelig man i gata med speilrefleks skjønner jo ikke en dritt, så jada. Er under ditt nivå for bildetagning vaffal:p

hehe, poeng der ja :) for min del prøver jeg bare. Noe ser jo bedre

ut en andre ting. Får være bra nok ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei, du... Kom plutselig til å tenke på noe. Du kjøpte ikke denne bilen i Kristiansund? Jeg så en faretruende lik en som stå nede på kaia der i fjor, da jeg var der på ferie. Har faktisk noen bilder av den på et eller annet kamera mener jeg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, du... Kom plutselig til å tenke på noe. Du kjøpte ikke denne bilen i Kristiansund? Jeg så en faretruende lik en som stå nede på kaia der i fjor, da jeg var der på ferie. Har faktisk noen bilder av den på et eller annet kamera mener jeg... :)

Det medfører nok riktighet d :) Da med litt annet utseende enn jeg har nå ;) Kjøpte den av ei som bor i Kr.sund..:) Den brukte å stå utenfor Amfi-senteret nede på kaia, for hun jeg kjøpte den av jobber på ett utested som ligger over gata for senteret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Jørgen! Dette ble utrolig bra!

Hmm, jeg hadde ikke helt trua på dette settet da du viste meg det, men jeg kryssa fingra for deg og jaggu tror jeg det hjalp.

For dette blei lekkert! :D

Men du skulle fått fyllt opp buene littegrann mer! *Min mening*

Du har en utrolig flott bil kompis!

Ta godt vare på den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Jørgen! Dette ble utrolig bra!

Hmm, jeg hadde ikke helt trua på dette settet da du viste meg det, men jeg kryssa fingra for deg og jaggu tror jeg det hjalp.

For dette blei lekkert! :D

Men du skulle fått fyllt opp buene littegrann mer! *Min mening*

Du har en utrolig flott bil kompis!

Ta godt vare på den. :)

Takk for d, Håvard :)

Hehe, nei, hadde ikke helt troa selv heller for å være ærlig. Det bildet som var avbildet på annonsen på ebay til å begynne med viste vanlig coilovers, som var komplette med fjærbein. Tenkte at det var verd å prøve dette settet. Men etter jeg hadde betalt og varen var på vei så la han til et nytt bilde som viste den nye metoden. Tenkte, shitt-au, 3000.-, så må bare prøve :) Ble utrolig mye bedre ja, å fungerer egentlig veldig greit, alle fall som en midlertidig løsning :) fikk senka den bortimot 3cm extra foran. Bak har jeg ikke gjort noe enda.

Buene skal fylles, men det blir ikke i år ;) Men har nok planer om større hjul ja.. Pusse opp Azev`ene å sette de på C-kadetten tenker jeg !

Takk, det har du også.! Blir morsomt å se hva som skjer med din fremover :)

Bilen er i gode hender..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette såg ut som en pen og velholdt e 30 :D Skulle hatt senter lokka på felgane ??

Joda, prøver så godt jeg kan :) En kompis av meg har senterlokk som jeg skal få, men har ikke passa slik enda at jeg har fått de :) Men d blir nok 8)

Dette ble flotters Jørgen! Thumbs up! :)

Takk for det, Tore :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da her jeg ENDELIG fått skaffa meg M-tech1 skjørt også :D Av typen som er helt rett, ikke med byggere mot buene ;) Blir vel å få tatt lakkprøve når jeg kommer hjem fra sjøen for å finne ut hvilken farge bilen er lakkert i å lakke skjørtene i løpet av nærmeste fremtid, om gjengen her ute har tid :D

En kompis av meg tror han har vingen som hører til M-tech1, så mulig denne også blir lakkert å montert for å se om jeg vil beholde denne i stedet for den lille som står på nå :)

Da begynner egentlig bilen å bli høvelig OK utvendig, men har planer om å kjøpe nye tåkelykter i løpet av høsten. Driver også å leker med tanken om hellakkering, selv om bilen er lakkert for kun få år siden. Grunnen til dette er at rødfargen som er pr i dag, ikke er den orginale, som egentlig er Zinnoberrot. Har en mistanke om at fargen pr i dag er Helrot el noe i den duren.

Videre planer utover dette er å bytte dashbord, som muligens blir gjort innen kort tid da en kompis av meg har et liggende. Har også i bakhodet om å trekke reparere førersetet, samt å trekke om disse i skinn etterhvert ;)

Da begynner listen å bli ferdig, MEN, nye felger er egentlig på ønskelista, da disse jeg har i dag kanskje er piiiiittelitt for små, og passer bedre på C-kadetten jeg har stående på låven :mrgreen:

Fortsatt god sommer folkens 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en kjempeplan! Skjørta som går rett, altså ikke oppover ble levert på 86 modellene, altså helt rett for din bil! Kan jo se ut som en original en da snart ;) Lakker vinga, er bombesikker på at når du får prøve den på bilen kommer du til og beholde den. Var skeptisk selv, men den gir det lille ekstra!

Håper du ikke monterer lyktesenkere på bilen din, da kommer jeg i tilfelle oppover til smøla/kr.sund og river dem av. Bilen ser bare trist og sliten ut med senkere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...