Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

Stemmer, de kommer nok til å passe utmerket ;) Mm, er ikke mye som mangler for alt M-tech nå nei :) Håper han kompisen min har vingen ja, så regner jeg med at den blir montert, og værende :)

Hehe, lyktesenkere har sikkert vært montert for lenge siden om jeg ville hatt d ;) Mulig jeg kommer til å montere de bare for å få besøk da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette kommer til å heve inntrykket av bilen sett fra siden med flere hakk. Den er jo snart fullkommen 8)

Gleder meg til KNEKKE sideskjørta som står på nå å brenne de ja..:) Mulig det blir en liten bildeserie av de :lol:

Først må jeg pusse ned M-skjørta, å finne fargen på bilen. Lakkereren er på ferie nå, så blir vel ikke før om tidligst en mnd kanskje...:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kommer til å heve inntrykket av bilen sett fra siden med flere hakk. Den er jo snart fullkommen 8)

Gleder meg til KNEKKE sideskjørta som står på nå å brenne de ja..:) Mulig det blir en liten bildeserie av de :lol:

Først må jeg pusse ned M-skjørta, å finne fargen på bilen. Lakkereren er på ferie nå, så blir vel ikke før om tidligst en mnd kanskje...:/

Var du fornøyd med skjørta? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli meget meget fin i mine øyner nå ja Jørgen :P Hvertfall når du får bestilt OZ Futura felgene dine :P 10x17*9x17 . Var det ikke det du skulle bestille da? :P Da blir den ultimat:p

Slutt å drømme du nå... Blir nok ikke felger i år alle fall..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli meget meget fin i mine øyner nå ja Jørgen :P Hvertfall når du får bestilt OZ Futura felgene dine :P 10x17*9x17 . Var det ikke det du skulle bestille da? :P Da blir den ultimat:p

Slutt å drømme du nå... Blir nok ikke felger i år alle fall..!

Okei :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gler meg til å se denne uten de fæle sideskjørta :D Blir bra med m-tech 1.

Har ikke vurdert orginal speil da? :wink:

Hehe, du er ikke den eneste ;) Vært ikke på tanken å tatt av de som står på nå, men føler ned blir for "naken" på sidene om jeg gjør det.. Å hvis du leser litt tilbake i tråden ser du at jeg allerede har ORG speil liggende som skal på etter jeg får lakkert skjørta og speila ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gler meg til å se denne uten de fæle sideskjørta :D Blir bra med m-tech 1.

Har ikke vurdert orginal speil da? :wink:

Hehe, du er ikke den eneste ;) Vært ikke på tanken å tatt av de som står på nå, men føler ned blir for "naken" på sidene om jeg gjør det.. Å hvis du leser litt tilbake i tråden ser du at jeg allerede har ORG speil liggende som skal på etter jeg får lakkert skjørta og speila ;)

ja, det er sikkert sant det. Også blir det enda bedre å gå fra de du har nå til m-tech 1 :wink:

Ahh, flott :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Utrolig pen bil du har Jørgen! Misunner deg denne ja :)

Takk for det, Ole :) Har da masse potensiale ding også! :)

Flott bil dette, mangler noe i fangeren, men det ordner seg vel snart? :)

Jaa, ser virkelig ut som det mangler noe der ja? Tåkelykter kanskje? Hadde jo vært særdeles bra om disse hadde ligget å ventet på meg til jeg kommer hjem fra Kreta 8):lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...