Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jada jada, de kommer nååå :P

Har ikke vasket enda, så ble bare to med iPhone.. Men skal prøve å ta flere bedre bilder i løpet av helga om det blir bra vær i natt/morgen tidlig med det riktige lyset :)

5c0q1jejrsvlbom456al.jpg

rf57cj82bq1zea6m4llv.jpg

Har planer om å prøve å legge svaaaaak toning over lykteglasene, for å se hvordan d blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør noen venninner om de har ei ødelagt strømpesokk du kan få, så kan du prøve i forskjellige toninger.

Kanskje d ja. Gjorde d på en gammel rekord jeg hadde på frontlyktene. :lol: men grunnen til at jeg spurte om film er vel for at den kanskje beskytter glasset slik at det ikke sprekker så lett??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,

nÅ mente jeg at du kan ta på de strømpesokkene for å se hvilken toning du vil ha, ikke at du skal kjøre rundt med det! ;-)

Jaa, da snakker vi samme språk ;) Blir ikke noe svarte lykter, bare de ikke ser så blanke ut i forhold til DE-lyktene og blinkers`n :) Får prøve meg litt frem :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil :)

Takk for det du :)

Du vil ikke prøve ferdigtilpasset film til lykter da Jørgen? Har en kompis som har montert sånne, og det ser helt greit ut det :)

Jeg kjøpte et par sett fra dette nettstedet:

http://www.lamin-x.com/BMW-E30-1985-to-1991-s/831.htm

Joda, ingen fare for d egentlig :) Ser på bildene at d kun er bilde av facelift tåkelykter? De har kanskje maler med preface også? :) så jo kurrant ut da egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Preface du ja naturligvis, det glemte jeg :wink:

Dersom de ikke kan skaffe til preface så kan du evt. bruke vanlig solfilm på tåkelyktene da. Glasset er vel såpass flatt at det ikke vil bli noen problemer vil jeg tro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott e30:) om noen andre som leser denne tråden har slike felger som jørgen har her så er eg interessert, eller kan byttes i brock B1 8,5x17" :):)

Så send avgårde en pm:P

Dette er azev a felger.. er det ikke jørgen?

Takk for d Birken :) Dette er Azev A ja, i 7,5-9x16", men 205.40 rundt om :) Mangler senterkopper, men en kompis har liggende, bare ikke fått ut fingern å henta de enda 8) Tror kanskje de kom i 8,5-10x17" også, da uten kant foran :) Mener å ha sett d i gamle dager på en E30 en gang :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Preface du ja naturligvis, det glemte jeg :wink:

Dersom de ikke kan skaffe til preface så kan du evt. bruke vanlig solfilm på tåkelyktene da. Glasset er vel såpass flatt at det ikke vil bli noen problemer vil jeg tro :)

Nei skal ta å se etter om jeg har igjen noe film å prøve meg fram :) Tror kanskje den jeg har er for mørk.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...