Gå til innhold

Min Alpinhvite E36 med liten motor :)

Eksos
 Share

Anbefalte innlegg

E30'n reiste ifra meg igår, og jeg klarte ikke tanken på å vere lenge uten bil..

Derfor kjøpte jeg meg en rimelig 318i med 205k km på telleren. Bilen er veldig tight å fin å kjøre, motor og gir virker veldig bra, utseendet er ikke noe å skryte av, bilen er vell egentlig ganske stygg :P

MEN, skal naturligvis forandre litt på den, skal hente meg diverse deler på lageret nå :

- M3 front

- M3 sideskjørt

- Diffusor bake (må modifiseres grunnet hengerfeste)

- Nye baklykter

- GT-splittere

- Tårnstag fremme (heftig på en 318!)

- En heftig polering står også på lista ;)

Med litt lakk og stell tror jeg bilen kan bli veldig bra, tøft med hvit E36 om de rette modifikasjonene er foretatt!

Kommer muligens også justerbart senkesett, AE oneblock med CCFL og dobbel eksos på bilen, men ingen av de her delene har kommet på lager enda, så får vente og se :)

Litt av grunnen til dette prosjektet var å teste passformen på delene ifra ST-Import, skal vere bra!

Slenger inn noen bilder :

IMAG0087.jpg

IMAG0088.jpg

Bilen er Alpinhvit 2 for dem som lurer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 288
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ganske trist uten E30'n ja, men hjelper å ha noe å sette fingrene i :)

Solgte den fordi jeg vil ha meg nyere bil, E36'n er bare midlertidig...

Skal ut å montere av bakfangeren å diverse nå, how to? noen triks der eller?

Tøft med hvit E36 sålenge den har mtech iallefall, ser trist ut nå :)

Har allerede fått påmontert nye baklykter, kommer seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakfangeren er festet i en bjelke på samme måte som front.

Bak i bagasjerommet er det fire mutrer du må skru av. må også demontere dekselet på venstre sia der viss jeg husker rett for å komme til. også er det bare å fra ut fangeren.

Men det har du vell funnet ut ? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror også hvit E36 kan bli kult!

Fronten er lakkert, bakfanger og sideskjørt mangla jeg desverre lakk til, så får ta det på mandag eller noe slikt... Blir vell montering av front imårgen, baklys er også montert som jeg skreiv lenger oppi her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vell senk om jeg skal beholde bilen, men har egentlig lyst på noe nyere om jeg skal koste på..

Om det blir senk blir det coilover av merket JOM, tyskproduserte greier, gass naturligvis, og gir en mellomting mellom comfort og stivhet.. Får dem rimelig, veldig rimelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble for lite lakk altså mr. grimstad?

Glemte å nevne for deg at jeg ordner "proff" lakkering meeget billig om det er aktuelt. ;) Da kjøper du bare ferdigblandet lakk på boks. Har en kamerat med alt utstyr nemmelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart aktuelt, ser nå at jeg bomma på fargen med noen nyanser :P

Plasten der diffusoren skal monteres er forresten festa med 2 skruer i hver ende av plasten.. ellers er det bare og nappe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...