Eksos Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 E30'n reiste ifra meg igår, og jeg klarte ikke tanken på å vere lenge uten bil.. Derfor kjøpte jeg meg en rimelig 318i med 205k km på telleren. Bilen er veldig tight å fin å kjøre, motor og gir virker veldig bra, utseendet er ikke noe å skryte av, bilen er vell egentlig ganske stygg MEN, skal naturligvis forandre litt på den, skal hente meg diverse deler på lageret nå : - M3 front - M3 sideskjørt - Diffusor bake (må modifiseres grunnet hengerfeste) - Nye baklykter - GT-splittere - Tårnstag fremme (heftig på en 318!) - En heftig polering står også på lista Med litt lakk og stell tror jeg bilen kan bli veldig bra, tøft med hvit E36 om de rette modifikasjonene er foretatt! Kommer muligens også justerbart senkesett, AE oneblock med CCFL og dobbel eksos på bilen, men ingen av de her delene har kommet på lager enda, så får vente og se Litt av grunnen til dette prosjektet var å teste passformen på delene ifra ST-Import, skal vere bra! Slenger inn noen bilder : Bilen er Alpinhvit 2 for dem som lurer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 ja, hvordan føles d å være uten E30 da???? litt slik som jeg sa? Bra du har en ny bil å henge fingrene i nå da, kanskje ikke savnet blir så stort enda.. gleder meg til i morgen jeg når e30`n min kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 Trist uten E30? Hehe Grattis med ny bil hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 Ser ut som en godt utgangspunkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 Den der har potensiale til å bli en knallfin bil. Skikkelig bra utgangspunkt som Mexos over her nevnte. Fargen der er jo knallpen på e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 Tøft Hvorfor solgte du e30en da? Blir bra da, lage denne skikkeli å bruke den som reklame for st-import. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2010 Ganske trist uten E30'n ja, men hjelper å ha noe å sette fingrene i Solgte den fordi jeg vil ha meg nyere bil, E36'n er bare midlertidig... Skal ut å montere av bakfangeren å diverse nå, how to? noen triks der eller? Tøft med hvit E36 sålenge den har mtech iallefall, ser trist ut nå Har allerede fått påmontert nye baklykter, kommer seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 Bakfangeren er festet i en bjelke på samme måte som front. Bak i bagasjerommet er det fire mutrer du må skru av. må også demontere dekselet på venstre sia der viss jeg husker rett for å komme til. også er det bare å fra ut fangeren. Men det har du vell funnet ut ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turtiss Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 Tror dette blir knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 hvit e36 kan jo bli kult da! sleng opp bilder straks du får på litt plast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2010 Tror også hvit E36 kan bli kult! Fronten er lakkert, bakfanger og sideskjørt mangla jeg desverre lakk til, så får ta det på mandag eller noe slikt... Blir vell montering av front imårgen, baklys er også montert som jeg skreiv lenger oppi her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 Hva senk skal du ha ? må ha coilovers på denne anbefaller deg Ta technix. billig og bra. har hatt det i et år no. super fornøyd selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2010 Blir vell senk om jeg skal beholde bilen, men har egentlig lyst på noe nyere om jeg skal koste på.. Om det blir senk blir det coilover av merket JOM, tyskproduserte greier, gass naturligvis, og gir en mellomting mellom comfort og stivhet.. Får dem rimelig, veldig rimelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 Ble for lite lakk altså mr. grimstad? Glemte å nevne for deg at jeg ordner "proff" lakkering meeget billig om det er aktuelt. Da kjøper du bare ferdigblandet lakk på boks. Har en kamerat med alt utstyr nemmelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2010 Helt klart aktuelt, ser nå at jeg bomma på fargen med noen nyanser Plasten der diffusoren skal monteres er forresten festa med 2 skruer i hver ende av plasten.. ellers er det bare og nappe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå