Eksos Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 Haha, ja, heldigvis! Leita litt rundt på nettet etter hvite E36'er før jeg kjøpte den, original var den rett og slett ballstygg Fikk tatt en runde med polish idag forresten, blei bra! Får se når jeg får senka bilen, montert strøken front osv osv.. Snart sommerhjul nå! Har også handla meg ett leketøy som jeg skal kose meg med i sommer, 318i ble plutselig enda dauerre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 jadla fin sykkel:D angra på e solgte sykkelen, men d kosta me bil har e funne ut så d e like greit:P gidde du Hovard å gå in på sida mi å lese siste inlegg? kanskje du har aning`?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 Ja, men va vell litt mindre futt i sykkelen din? Desverre ingen aning på akkurat det der.. :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Klart d va mindre futt i den:/ men va kjekt uansett sjøl om d va 125XD hm må feilsøke litt mer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 Da var det tilbake til original fanger, skal pusse opp fronten, montere grøftelys, få på gt-splittere, senk og sommerhjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommmy Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Hadde ikke sorte nyrer tatt seg veldig bra ut på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Er det et nærbilde av sideskjørtene her? Vet ikke helt åssen dem skal sitte, skal snart montere og er usikker på hvordan : p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 Sorte nyrer er ikke helt min smak, kan fungere på nyere modeller, men ikke på E36 og eldre Hehe, nærbilde av sideskjørtene er ikke noe å lengte etter, de er limt, og det fungerer veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 Fikk forresten plast-sveisa frontfangeren nå, gikk veldig greit det Hiver på litt glassfiber-sparkel på baksiden imårra for å forsterke, da gjenstår det bare pussing og lakk på den, så tenker jeg den er klar Senk kommer, men usikker på når.. Å ta overflaterusten blir prioritert tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 siifra om grøftelysa da, slik at e kan få mase på deg om tips:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 siifra om grøftelysa da, slik at e kan få mase på deg om tips:P Står originalt grøftelys i min bil, må berre koble dei i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 siifra om grøftelysa da, slik at e kan få mase på deg om tips:P Står originalt grøftelys i min bil, må berre koble dei i Heldiggris-_- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Sorte nyrer er ikke helt min smak, kan fungere på nyere modeller, men ikke på E36 og eldre Hehe, nærbilde av sideskjørtene er ikke noe å lengte etter, de er limt, og det fungerer veldig bra Jeg lurte på hvor langt opp på kanalen din de gikk : p Går den over den lille kanten på kanalen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 Trodde fangeren jeg handla for en stund tilbake var ferdig plastgrunna, men nei.. Har en god jobb med å fjerne all gammel lakk, men har komt ett stykke på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 Sorte nyrer er ikke helt min smak, kan fungere på nyere modeller, men ikke på E36 og eldre Hehe, nærbilde av sideskjørtene er ikke noe å lengte etter, de er limt, og det fungerer veldig bra Jeg lurte på hvor langt opp på kanalen din de gikk : p Går den over den lille kanten på kanalen? Monterte de så langt opp som jeg fikk de, det ble slik : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå