Gå til innhold

Min Alpinhvite E36 med liten motor :)

Eksos
 Share

Anbefalte innlegg

Haha, ja, heldigvis! Leita litt rundt på nettet etter hvite E36'er før jeg kjøpte den, original var den rett og slett ballstygg :)

Fikk tatt en runde med polish idag forresten, blei bra! Får se når jeg får senka bilen, montert strøken front osv osv.. Snart sommerhjul nå!

Har også handla meg ett leketøy som jeg skal kose meg med i sommer, 318i ble plutselig enda dauerre..

IMAG0464small.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 288
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Sorte nyrer er ikke helt min smak, kan fungere på nyere modeller, men ikke på E36 og eldre :)

Hehe, nærbilde av sideskjørtene er ikke noe å lengte etter, de er limt, og det fungerer veldig bra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk forresten plast-sveisa frontfangeren nå, gikk veldig greit det :D Hiver på litt glassfiber-sparkel på baksiden imårra for å forsterke, da gjenstår det bare pussing og lakk på den, så tenker jeg den er klar :) Senk kommer, men usikker på når.. Å ta overflaterusten blir prioritert tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorte nyrer er ikke helt min smak, kan fungere på nyere modeller, men ikke på E36 og eldre :)

Hehe, nærbilde av sideskjørtene er ikke noe å lengte etter, de er limt, og det fungerer veldig bra :P

Jeg lurte på hvor langt opp på kanalen din de gikk : p Går den over den lille kanten på kanalen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurte på hvor langt opp på kanalen din de gikk : p Går den over den lille kanten på kanalen?

Monterte de så langt opp som jeg fikk de, det ble slik :

sideskjrt-2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...