haybimmsen Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 dritt jobb, men det gjør se:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Aah, thx. Får ikke mine noe lenger opp heller. Men er det ikke noe helvetes drit hvis du må bytte framskjerm engang fram i tida hvis du limer sideskjørtene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Aah, thx. Får ikke mine noe lenger opp heller. Men er det ikke noe helvetes drit hvis du må bytte framskjerm engang fram i tida hvis du limer sideskjørtene? du får vell altis slete de av på ett vis, men da er de nåkk ødelakte:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Bare å skjære det, limte bare kanten, skrudde i endene og i underkant Men blir nok ikke byttet skjermer i bilens resterende levetid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Neivel, hehee ;P Takk for tips, da går jeg nok for samme løsningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 9, 2011 Forfatter Share Skrevet April 9, 2011 Fått lakka front, og bakfanger nå, blir litt montering og diverse idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 skal lippa være svart, eller beholder du den slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 9, 2011 Forfatter Share Skrevet April 9, 2011 Bilder sier mer enn ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Blei nydelig den fronten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Ja d skal jo være brennj sikkert:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Bli bra de her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 10, 2011 Forfatter Share Skrevet April 10, 2011 Ja, tror det kan bli ok Blir sikkert ikke montert før fredag eller noe, skal sandblåse litt rust på bilen, og har noe under facemasken jeg tenkte å ta i samme slengen.. Men spørs om jeg ikke bare kommer til å pusse det skikkelig ned, vil gjerne få på fronten! Skal også senke bilen, tenker det blir i påska en dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 10, 2011 Forfatter Share Skrevet April 10, 2011 Monterte på idag, monterer heller av igjen på torsdag Bilen trenge senk, men fronten ble bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet April 10, 2011 Share Skrevet April 10, 2011 Steikje me tid:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 10, 2011 Share Skrevet April 10, 2011 Dette blei bra ja! Blir enda bedre med litt senk ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå