Eksos Skrevet April 10, 2011 Forfatter Share Skrevet April 10, 2011 Blir fint med senk ja Er bare litt pågangsmot som skal til, hadde jeg hatt trykkluft hadde alt vert mye lettere ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 kom ut på sævollen da, e har trykkluftkompressor ifra biltemaXD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 lurte på en ting e:P når e kjøpte m fronten min, så fulgte det med støtliste til fronten, men de skal vel lakkes de med:P? hvilken lakk hadde du villa brukt? er vell finest med matt svart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 11, 2011 Forfatter Share Skrevet April 11, 2011 Har kompressor på jobb også, så skal nok ordne meg Lakkerte ikke listene mine, hadde ikke lakkert nye og fine lister, noe annet om de er gamle og falma.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 Har kompressor på jobb også, så skal nok ordne meg Lakkerte ikke listene mine, hadde ikke lakkert nye og fine lister, noe annet om de er gamle og falma.. ja d sa me litt mere ka senk du kjøpte deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 11, 2011 Forfatter Share Skrevet April 11, 2011 Usikker, kjøpte de av en som ikke hadde papirer på dem, viste bare at det var senkefjører og at bilen blei passelig lav Fikk se bilde av en som hadde tilsvarende da, så bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 11, 2011 Forfatter Share Skrevet April 11, 2011 Oransj og hvitt passer vell bra ilag? Helt sikkert delte meninger om dette, men jeg digger det! Kunne hvert tøft med kritthvite parklys også, men har ikke vert borti noen som er hvite uten blåskjær enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 digga dinna stilen der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 var tøft med de lysa litt utenom det vanlige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Følger med her, så ganske strøken ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 Strøkent var jo så, finnes nok av overflaterust og diverse, men skal sandblåse litt på torsdag Bra folk liker parklysa mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Litt harryfaktor meeen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Parklysa var rå, spotta bilen på tirsdag. Bilen ser fin ut forøvrig også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Nice bil ja. Får du ikke gankse hvitt lys med led pærer i parklys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 16, 2011 Forfatter Share Skrevet April 16, 2011 Joo, men det blir litt blåaktig, og da ser grøftelysa gule ut Takk skal du ha skaar Bilen ser bra ut fra litt avstand, men skal ikke skryte på meg at den er noe prakteksemplar akkurat .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå