Eksos Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2011 Herregud den bilen her er bare så fin! Takktakk! Om jeg får fiksa rusten under bakluka blir den ganske bra, men akkurat nå er ikke rompa særlig strøken =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Må si jeg virkelig liker denne bilen, og er egentli ikke noen e36-mann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 heihå har du mye å gjør fortida? e d noe prosjekt på gang:P? var ikke du å sandblåste nederste kanten av dørene dine? lurer på hvor du gjor det henne, må ta ene hjulbua mi før d sprer seg-_- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 Sandblåste nederste kanten ja, dette kan du fint gjøre selv Sandblåsingsutstyr koster ingenting på Biltema om du har en grei kompressor, trenger ikke være store greierne... Ingen prosjekt for tia, kjører MC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Jøss, skulle ikke tro det var den samme bilen nei. kunne ikkje blitt bedre. litt artig med fargen syns eg, når du fikk den er den så kjedlig i kvit, men nå er den helt rå i kvit! Kult. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 Takk skal du ha! Om du vil kan vi godt bytte bil? Ja, hvit bil er tøft sålenge det rette er gjort mener iallefall jeg. Listen min er ikke helt fullført enda, men temmelig close nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Blitt en fin bil ja, d e e heilt enig i:p ka du gjor med lakk etter du sandblåste da? Kjøpte spray med fargekode på å deretter litt glans? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 Kjøpte lakk på ødegaard, tett lakk Blir ikkje levert med klarlakk dei bilane her, kunn lakk med glans inkludert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Kjøpte lakk på ødegaard, tett lakk Blir ikkje levert med klarlakk dei bilane her, kunn lakk med glans inkludert høres meget lovendes ut:) da e d en ting bare:P er d mye nyanseforkjell eller blir d greit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2011 Ganske greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2011 Har kjøpt nye baklykter Nei, det er ingen aprilspøk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juli 24, 2011 Share Skrevet Juli 24, 2011 Øhhh, du va skeptisk på led lysa mine som ser akk ut som vanlige "m3" baklykte?XD tror du dette blir bra da Håvard?XD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2011 Dei du handla ser jo ikke akkurat ut som vanlige baklykter Tror de her baklyktene kommer til å passe til sitt bruk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juli 24, 2011 Share Skrevet Juli 24, 2011 Dem ser bare litt frshere ut syns e, men ganske lik vanlige lykte, har du montert de? vet vell ikke om noen som skal selge svart skinn du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2011 Har bare inngått deal om kjøp, har egentlig ikke betalt de engang Kan vell egentlig kalle det mitt bidrag til samfunnet det kjøpet her Kjenner ikke til noen som har sort skinn nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå