Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Herregud den bilen her er bare så fin! :)

Takktakk! Om jeg får fiksa rusten under bakluka blir den ganske bra, men akkurat nå er ikke rompa særlig strøken =/

• Svar 288
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...
Skrevet

heihå:) har du mye å gjør fortida?:P e d noe prosjekt på gang:P? var ikke du å sandblåste nederste kanten av dørene dine?:P lurer på hvor du gjor det henne, må ta ene hjulbua mi før d sprer seg-_-

Skrevet

Sandblåste nederste kanten ja, dette kan du fint gjøre selv :) Sandblåsingsutstyr koster ingenting på Biltema om du har en grei kompressor, trenger ikke være store greierne...

Ingen prosjekt for tia, kjører MC :D

Skrevet

Jøss, skulle ikke tro det var den samme bilen nei. kunne ikkje blitt bedre. litt artig med fargen syns eg, når du fikk den er den så kjedlig i kvit, men nå er den helt rå i kvit! :) Kult.

Skrevet

Takk skal du ha! Om du vil kan vi godt bytte bil? :D

Ja, hvit bil er tøft sålenge det rette er gjort mener iallefall jeg. Listen min er ikke helt fullført enda, men temmelig close nå :)

Skrevet

Kjøpte lakk på ødegaard, tett lakk :) Blir ikkje levert med klarlakk dei bilane her, kunn lakk med glans inkludert :P

Skrevet
Kjøpte lakk på ødegaard, tett lakk :) Blir ikkje levert med klarlakk dei bilane her, kunn lakk med glans inkludert :P

høres meget lovendes ut:) da e d en ting bare:P er d mye nyanseforkjell eller blir d greit?

• 1 month later...
Skrevet

Dei du handla ser jo ikke akkurat ut som vanlige baklykter :) Tror de her baklyktene kommer til å passe til sitt bruk!

Skrevet

Har bare inngått deal om kjøp, har egentlig ikke betalt de engang :) Kan vell egentlig kalle det mitt bidrag til samfunnet det kjøpet her ;)

Kjenner ikke til noen som har sort skinn nei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...