Gå til innhold

Min Alpinhvite E36 med liten motor :)

Eksos
 Share

Anbefalte innlegg

Syns bilen så "litt" bedre ut nå ja, blir enda bedre når sideskjørta kommer på!

Bilen trenger senk og felger til sommeren, men er ikke 100% sikker på om jeg skal beholde bilen en stund.. Håper på å få skilta i posten imårgen slik at jeg får teste bilen litt også, lettere å gjøre seg opp en mening da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 288
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

S85 ;) Neida, tenker den her bilen blir original. Er jo billig i drift og relativt billig å forsikre, selvom jeg ikke prioriterer slikt så veldig høyt.. Vil ikke skifte motor på den her, da bytter jeg heller bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver meg først på monteringssettet som fulgte med.. Fungerer ikke det kommer jeg nok til å lime :)

Kjøp hvit Tec-7..:) Funker fjell, og er sterkt!! Jeg festa sideskjørta mine med dette på hvit-30`n.. Pluss at d er litt "tøyelig".. Så da var d bare å griise på i øverkant å klemme inntil.:)

Troa på at bilen blir bra i hvit.. sans for hvite biler.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okok, får se hva jeg ender opp med :) Må få lakkert de først også..

Kjedelig å vente på skilt, skulle komme idag, men ingenting har dukka opp.. Ringte statens vegvesen for å høre om det gikk ann å få prøveskilt på bilen siden skilta ikke var kommet, det var ingen problem sa de.. Da jeg dukket opp på stasjonen var det derimot umulig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig, enda en som har skjønt det at hvite bmw'er er TØFT! :)

Mange hvite BMW'er kan vere kjempetøffe, men de riktige modifikasjonene må selvfølgelig vere gjort :) Slik min var når jeg fikk den var ikke den noe særlig pen, men så potensiale, blir bra tilslutt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Da er bilen innlevert til en bilpleier for en dyp rens av setene, kjekt med alt som er rent!

Har også montert hvite sideblinklys, og skal få sendt sideskjørta til lakkering iløpet av de kommende dagene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...