Eksos Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2010 Syns bilen så "litt" bedre ut nå ja, blir enda bedre når sideskjørta kommer på! Bilen trenger senk og felger til sommeren, men er ikke 100% sikker på om jeg skal beholde bilen en stund.. Håper på å få skilta i posten imårgen slik at jeg får teste bilen litt også, lettere å gjøre seg opp en mening da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagerik Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Får kjøre inn til Ørskog, så skal jeg vurdere bilen din Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2010 Kan kjøre den på møre-oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Gjort på kanalane da? Flekka rust? Ser du har lakka litt hvit der Bra passform på fronten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2010 Fronten passa helt fint Kanalene har blitt flekka rust på av forrige eier ja, ikke pent at han har brukt hvit farge, men med sideskjørt vil ikke dette vise.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Bra! Ah, la ikke merke til det på lørdag. Blir bös't med sideskjørt S50B32 neste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 S85 Neida, tenker den her bilen blir original. Er jo billig i drift og relativt billig å forsikre, selvom jeg ikke prioriterer slikt så veldig høyt.. Vil ikke skifte motor på den her, da bytter jeg heller bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Fornuftig det.. hvordan er planen å feste sideskjørta da? Blir det klips? eller lim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 Prøver meg først på monteringssettet som fulgte med.. Fungerer ikke det kommer jeg nok til å lime Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Prøver meg først på monteringssettet som fulgte med.. Fungerer ikke det kommer jeg nok til å lime Kjøp hvit Tec-7.. Funker fjell, og er sterkt!! Jeg festa sideskjørta mine med dette på hvit-30`n.. Pluss at d er litt "tøyelig".. Så da var d bare å griise på i øverkant å klemme inntil. Troa på at bilen blir bra i hvit.. sans for hvite biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 okok, får se hva jeg ender opp med Må få lakkert de først også.. Kjedelig å vente på skilt, skulle komme idag, men ingenting har dukka opp.. Ringte statens vegvesen for å høre om det gikk ann å få prøveskilt på bilen siden skilta ikke var kommet, det var ingen problem sa de.. Da jeg dukket opp på stasjonen var det derimot umulig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Endelig, enda en som har skjønt det at hvite bmw'er er TØFT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 Endelig, enda en som har skjønt det at hvite bmw'er er TØFT! Mange hvite BMW'er kan vere kjempetøffe, men de riktige modifikasjonene må selvfølgelig vere gjort Slik min var når jeg fikk den var ikke den noe særlig pen, men så potensiale, blir bra tilslutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2010 Da er bilen innlevert til en bilpleier for en dyp rens av setene, kjekt med alt som er rent! Har også montert hvite sideblinklys, og skal få sendt sideskjørta til lakkering iløpet av de kommende dagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagerik Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Bilder er fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå