Eksos Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2010 Følte ikke det var så mye vits å ta bilder av noen blinklys på sideskjermene Henta bilen ifra pleiern nå, ble rent og pent ja! Kan slenge ut ett bilde av nye blinklys, ikke store forandringen : Blir betraktelig bedre når jeg får sideskjørta på bilen (Lista nederst på fangeren skal også lakkeres i sort, samt at jeg skal ha GT-splittere under der igjen Grøftelysa er heller ikke montert, skal av med fangeren for å få alt skikkelig litt senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Blir pent når du får på sideskjørta ja. kansje slenge på litt lakk på speilhusene også? E36 kler hvitfargen sykt godt syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2010 Tenkte å like greit bytte ut speila med noe M3 look greier Tøft med hvit E36 sålenge det rette er gjort iallefall, likte ikke utseendet i det hele tatt slik den var når jeg henta den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Nei de blir litt vel kjedelig original ja. men hvit E36 med M-tech pakke, litt senk og rette felger er ikke å forakte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2010 Jepp Senk kommer på om jeg velger å beholde bilen, felger må også til! Fulgte med noen kjedelige 15 tommere, lurte på å investere i noen 17" m3 felger, men tror kanskje de kan bli litt kjedelige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Kommer litt an på hvilken M3 felger du mener. mener du motorsport felgene? jeg syns de er litt kjedelige. men vet at mange her inne er uenig der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2010 Motorsport-felgene jeg tenkte på ja.. Kom over noen til 4300 med nye dekk.. Spørs litt hva jeg vil koste på, betalte ikke akkurat mye for bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Ok. hvis du får felgene til den prisen med nye dekk så er det bare å slå til. Har sett de har gått for noen tusenlapper høyere enn det med halvslitte dekk.. Blir du ikke fornøyd så får du helt sikkert bytta dem i andre felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 Bunnpanne-pakning, olje, oljefilter, luftfilter og bensinfilter ble bytta idag, har også fått fatt i en E46 M3 look lippe til bagasjelokket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Nice! Hvor fikk du tak i leppa da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 En kompis som hadde en liggende å slenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2010 Hadde de her passet på min bil? eller er de litt kjedelige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Kanskje litt kjedelige men de er nok bedre enn de som er på nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2010 Ja, men når jeg først skal handle nye vil ikke jeg handle noen kjedelige M3 felger er kult og sterkt, men kanskje ikke de aller tøffeste på markedet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Kanskje ikke de mest spenstige felgene man får tak i, men syns de gjør seg veldig godt på e36. Hadde gått for dem, til den prisen;) ..min mening.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå