bmwkizn Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Syns det er på tide du får på sideskjørta og litt senk jeg Og tar fram kameraet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2010 Sideskjørta er til lakkering nå, det samme er E46 M3 lista til bagasjeluka Senk blir vell iløpet av våren, dersom jeg bestemmer meg for å beholde bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Begynner å komme seg nå Har du noen planer videre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2010 Setene etter interiørrensen : Er litt støv og slikt i bilen nå, skal få støvsugd litt senere idag Sideskjørta er vell snart ferdig på lakk de også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Blir bra dette her Jeg har en 7 knappers "kjørecomputer" liggende hvis du vil ha. Enkel å montere. Da får du digital klokke,dato og ute temp. Har ikke tempfølern, men den koster ikke mange kronene. ser bedre ut enn den analoge klokka. Skal få den for 300.-kr+ frakt hvis du er intressert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meringdal88 Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Ka de e Håvard? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2010 Ingen verdens ting Espen Imårgen skal jeg hente sideskjørta og spoileren, hva bruker dere for å feste? Følger jo med deler for å feste de med, men er kanskje sika/tec 7 en like grei/bedre løsning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Jeg hadde hvertfall droppet å borre i kanalene. Kjør på med tech7 eller lignende. Det skal sitte som støpt det. Har forresten hørt at noen bruker skruer på underkant og evnt. på endene uten at jeg vet om det er et behov? Kan vel lime der også? Greit å slippe noen skruer med tanke på rust også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2010 Det kjekke med skruer er vell at de holder ting på plass mens limet tørker Får se hva jeg ender opp med , skal flekke litt ekstra på den dårlig flekkingen som er der fra før, før jeg setter på skjørta Kjedelig å montere skjørt å vite at det brygger rust under dem.. Om det blir skruer blir det iallefall rikelig med tectyl på innsiden og også på utsiden om jeg klarer å smette inn noe tyntflytende der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 Du kan jo stroppe de fast rundt bilen gjennom dørene og skrutvinger på endene. Så slipper du unna skruer lett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2010 Du kan jo stroppe de fast rundt bilen gjennom dørene og skrutvinger på endene. Så slipper du unna skruer lett. Stropper igjennom og under du tenker på? Hmm, kan kanskje fungere det på E36.. På E30 hadde det ikke vert mulig på grunn av at kanalen går i bue inn og under bilen, men kanalen på E36 går jo ett stykke nedover før den forsvinner under.. Finner nok ut av noe smart tenker jeg, har fullbooka dager nå fremover, men blir montering så fort jeg har mulighet for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 da jeg monterte på hvit-e30`n brukte jeg hvit tec7... drusa på stooore mengder, pressa de på, skrudde fast i for og bak-kant, og teip over skjørt til dør til det var tørka.. tec7`n som tyter ut tørker du bare vekk med en fille underveis.. å vips har du sideskjørt som tåler X antall toucher med fergelemmer, fartsdumper å hva d måtte være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2010 Greit å slippe å skru iallefall, sålenge det sitter fast! Fartsdumper og fergelemmer er ingen fare for bilen min så høy som den der nå, kan sikkert kjøre over ett autovern uten å ta nedi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 Tec7`n sitter som fjell!!! Hmmf, ikke prøv den autovernpåstanden da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Ikke den værste E36 jeg har sett dette Men du skulle jo aldri solgt E30`n din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå