Eksos Skrevet November 11, 2010 Forfatter Share Skrevet November 11, 2010 Kjedelig med vinterhjula på Men skal vell klare å få ordna nåkke en dag Kjekt med hvit bil, eneste som er kjedelig er at en hvit bil ruster mer enn en sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 flott e36:) men støtlistene, går det ann å bare spraye dem med svart maling? mine er så gråe:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Kjedelig med vinterhjula på Men skal vell klare å få ordna nåkke en dag Kjekt med hvit bil, eneste som er kjedelig er at en hvit bil ruster mer enn en sort ja det er sant, alt skit viser jævli godt på hvit Min ser ikke ut nå om dagen, høg, 16" felger med balongdekk og takbøyler hehehe men er ikke redd for å hive ut noen bilder flott e36:)men støtlistene, går det ann å bare spraye dem med svart maling? mine er så gråe:S Går an å kjøpe plastfornyer og bruke det, syns selv den Chemical Guys New Look Trim Gel er ganske god. kan kjøpes billig hos www.shinearama.co.uk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 17, 2010 Forfatter Share Skrevet November 17, 2010 Mange bruker vell "Black wow" også? Ikke sikker på hvor man får kjøpt dette, men folka på detailersclub vet det helt sikkert! Jeg har ikke gjort noe med mine, holder seg bra Må vell få tatt noen bilder en dag av doningen ja, tenker litt på gråe blinklys framme, tror kanskje det hadde passa pittelitt bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 ok takk jess, får se ka e gjør, kjøpe me kanskje bare M-tech liste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Mange bruker vell "Black wow" også? Ikke sikker på hvor man får kjøpt dette, men folka på detailersclub vet det helt sikkert! Jeg har ikke gjort noe med mine, holder seg bra Det får man kjøpt på statoil hvis jeg ikke husker feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 hva gjorde du med innsatsten bake i fangeren egentlig? e har avtagbart, men vet ikke ehlt hva jeg skal trikse til:O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 Kjøre med original innsats, modda litt plastikken for å få den til å gå klar for hengerfestet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 ser dåkke diskutera senk lengre frammi her Håvard.. Du kjøre en 318. ikkje kjøre du fort. so kapp 2 - 3 runde av dei orginale fjørene dine, so he du fin senk;) ej kappa 3 runde framme på mine ette at ej flytta k-sportane over på banebilen. å du veit no sa korleis min ser ut? so he ej orginale m3 dempera å fjøre bake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2011 ser dåkke diskutera senk lengre frammi her Håvard.. Du kjøre en 318. ikkje kjøre du fort. so kapp 2 - 3 runde av dei orginale fjørene dine, so he du fin senk;) ej kappa 3 runde framme på mine ette at ej flytta k-sportane over på banebilen. å du veit no sa korleis min ser ut? so he ej orginale m3 dempera å fjøre bake. Hehe, gidde ikkje gi full gass med bilen, mykje bedre å gi litt mindre, å vite der e mer å gå på! Direkte deprimerende med full gass på den.. Ligge senkefjøre i garasja, må berre på EU først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 ser dåkke diskutera senk lengre frammi her Håvard.. Du kjøre en 318. ikkje kjøre du fort. so kapp 2 - 3 runde av dei orginale fjørene dine, so he du fin senk;) Uten på noen måte mene å være frekk, men vi er faktisk kommet til 2011, så det finnes vel andre alternativer enn å kappe fjærer?? Greit det er en 318, og at han kanskje ikke kjører fort, men man oppnår vel uansett en del bedre kjørekomfort med å kjøpe et enkesett til en billig penge da, som faktisk kan godkjennes i vognkort, og som er adskillig mye bedre å kjøre med, enn org fjærer som som mister sin effekt når du kapper av runder. Har jo litt med spenn osv i fjæra også.. Bare min tankegang. Kan vel fort være så enkelt at om det oppstår en situasjon/ulykke, og bilen har kappa fjærer, altså ikke er i forskriftsmessig stand, så kan regress forekomme. Da en senk til rundt 1500,- en ganske billig "forsikrig" for å slippe dette... Dagens moralpreken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2011 Jeppjepp Har ikke Tüv på fjærene jeg har liggende, men det får gå .. Fort kommer jo ann på hvordan man ser det. Kjører ikke på bane med bilen, og er heller ikke ute og slenger med rompa på bilen. Men har en mini-autobahn fra meg til dama Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 hehe! gidde ikkje å starte en krangel me dej jørgen! oss he sikkert uendlig med "gode" argument begge to! ej kjøre no med orginale m3 bake, å senke dempera me kappa fjøre framme! å den e mykje bedre å kjøre no en når d sto orginale m3 framme også! klart d kan ikkje måle sej me k-sportane da men dei måtte desverre flyttast over på bane bilen! ja, vist du skal kjøre fort fra dama å heim må du endten laver å senke den, eller laver å ha på lippe.. dinna "dompa" i subsea krysse ekje god når du passera et tre sifra tal so bjønde på 2:p hehe:p ligge ijen nåkke carbon der! men ja, blir bra når du fer senka na! fine bil! skal ikkje kjøpe min me da? ej hekje råa å ha den lengre når ej he kjøpt mej leilihet! skal ha mej toyota starlet eller ei anna krutt tønne å heller bruke meir penga på bane bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2011 Hehe, klarer meg med en Blir heller en sykkel av ett slag, må nesten utnytte at jeg har lappen Blir sikkert ganske bra til sommeren bilen, fikse litt diverse lakk-skader, og fjerne tegn til krokan(is).. Trooor den dompa ved subsea er rettet på? Var enorm før! Har ikke tenkt spesielt mye over den siste tia, mulig jeg har vendt meg til den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå